خراسان جنوبی-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خدمت به هنرمندان در عرصه هنر را مایه افتخار و سعادت برشمرد وگفت: تلاش و همت هنرمندان در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی ارج گزاری شود.

خدمت به هنرمندان در عرصه هنر مایه افتخار و سعادت است

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین ، ناصر نبی زاده ظهر امروز در دیدار با هنرمند پیشکسوت مینیاتور استان در بیرجند اظهار داشت: تکریم اهالی فرهنگ و هنر وظیفه ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی است.

وی خدمت به هنرمندان عرصه فرهنگ وهنر را مایه افتخار و سعادت دانست  وگفت: تلاش و همت هنرمندان در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی- ایرانی باید ارج گزاری و گرامی داشته شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  خراسان جنوبی نقش پیشکسوتان در رونق فعالیت های هنری در سطح استان  رامهم خواند وتصریح کرد:هنرمندان پیشکسوت در ارائه برنامه های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن ها ی مختلف را همراهی کنند.

نبی زاده بر استفاده از توانمندی ظرفیت و پیشکسوتان و ارج گذاری به زحمات چندین ساله این هنرمندان و آشنایی مردم با آنها را از رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برشمرد.

 وی بیان کرد: در تلاش هستیم  تا با  همه پیشکسوتان در رشته های مختلف فرهنگی و هنری آشنا واز نزدیک با آنان ملاقات و در راستای توسعه فرهنگ و هنر استان از تجربیات آنها استفاده شود.

در  این دیدار که معاون امور هنری و سینمایی و تنی چند از کارکنان این اداره کل ناصر نبی زاده را همراهی می کردند با حضور در آموزشگاه محمد اطمینان هنرمند پیشکسوت مینیاتور استان با وی دیدار وهدایایی به رسم یادبود به وی ارائه شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.