ایلام- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: حمل و انتقال سوخت به استان ایلام بدون وقفه ادامه دارد.

حمل سوخت به ایلام متوقف نشده است

علی اصغر چاغروندی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام روز یک شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه هیچ وقفه ای در حمل فرآورده های نفتی به  ایلام به وجود نیامده و تمامی ناوگان حمل سوخت به صورت مستمر کار خود را ادامه می دهند، اظهارداشت: کرایه بها حمل سوخت که از خواسته های بحق رانندگان بوده بر عهده شرکت پخش قرار دارد و بر اساس قوانین و مقررات، کرایه حمل سوخت فرآورده های نفتی به استان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه شرکت پخش فرآورده های نفتی، سوخت و تانکرهای حمل سوخت را به صورت کامل بیمه کرده است، افزود: با همکاری صورت گرفته، خوشبختانه هیچ وقفه ای در حمل سوخت به استان ایجاد نشده و از این لحاظ کمبود سوختی در استان نداریم.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با اشاره به عدم وجود بنزین سوپر در جایگاه های عرصه سوخت، بیان داشت: نبود این نوع سوخت ناشی از عدم تولید در پالایشگاه هاست و در صورت تولید بنزین سوپر، این سوخت سریعا به استان انتقال و در ۶ جایگاه عرضه بنزین سوپر در شهر ایلام، در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

علی اصغر چاغروندی به کنگره عظیم اربعین اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: همانگونه که در سال های گذشته سوخت رسانی در ایام اربعین با کمترین مشکل صورت گرفته، امسال نیز این موضوع با تلاش همه همکاران به بهترین صورت انجام خواهد گرفت.

وی یادآور شد: ذخیره انواع نفت گاز، بنزین، سوخت مورد نیاز بالگرد و هواپیما در استان برای ایام اربعین به میزان کافی انجام شده و در این ایام با توجه به افزایش تردد اتوبوس ها و ماشین های سنگین، مصرف نفت گاز (گازوئیل) افزایش چشمگیری می یابد، با این حال و با توجه به ذخیره انواع سوخت در استان، نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.