دبیرستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: در پی بارش‌های رگباری و شدید شب گذشته در سبزوار، برخی منازل و معابر سبزوار دچار آبگرفتگی شد وخوشبختانه آب افتادگی منازل با خسارت چندانی مواجه نبود.

۱۵ مورد آب گرفتگی اتفاق افتاد

به گزارش قدس آنلاین، فریدون نقابی دبیرستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: پس از هشدار هواشناسی مبنی برورود سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری برای خدمات‌رسانی به شهروندان آماده باش شدند.

وی افزود: بر اثر شدت بارش‌ها متاسفانه شاهد آبگرفتگی در برخی معابر شهری و ۱۵ مورد آبگرفتگی در سطح شهر و منطقه توحید شهر بودیم.

دبیرستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار با اظهار اینکه شهرداری وظیفه خود می‌داند که با حضور بموقع در صورت خطرات احتمالی در حوزه‌های خدمات رسان خود به شهروندان کمک و خدمات رسانی کند، ادامه داد: به محض اطلاع شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، شهرداری و ستاد بحران تیم‌های آتش نشانی و امدادی برای کمک به حادثه دیدگان اقدام کردند.

نقابی گفت: شهروندان سبزواری در صورت مواجه با هرگونه حادثه غیرمترقبه می‌توانند جهت برطرف نمودن مشکل با اتاق بی سیم شهرداری به شماره تلفن ۴۴۲۲۱۹۶۵ تماس بگیرند.

آغاز عملیات لایروبی کانال‌ها و آبروهای سطح شهر سبزوار

 دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت :در آستانه بارش‌ها و به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر، آغاز عملیات لایروبی کانال‌ها و آبروهای سطح شهرحوزه اجرا می‌شود.

وی افزود :لایروبی و پاکسازی کانال و جوی‌های سطح شهر در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندی و جلوگیری ازبروز آب گرفتگی و انتشار بوی نامطبوع صورت می‌پذیرد.

نقابی ادامه داد : عملیات لایروبی به منظور دفع پساب‌ها و جلوگیری از بوی بد و به منظور جلوگیری از بروز آب گرفتگی خیابان‌ها و معابر شهری و حفظ محیط زیست مخصوصا در فصل بارش‌ها ضرورت ویژه دارد؛ لذا اجرای طرح لایروبی کانال‌ها و آبروهای سطح شهر در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری قرار گرفته است.

دبیرستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت : پاکسازی کانال‌ها از ضایعات به منظور پیشگیری از بحران در مواقع بارندگی از جمله اهداف این عملیات است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.