همدان- حسن ربانی ارشد در بازدید از طرح های راه‌سازی شهرستان ملایر اظهار داشت: یک میلیارد تومان اعتبار برای اتمام قطعه دوم چهار خطه سامن به بروجرد جذب شده است.

تامین اعتبار برای قطعه دوم سامن به بروجرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، حسن ربانی ارشد سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: افزون بر آن برای به پایان رسیدن این طرح، ۱۵میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است که در تلاشیم تا  ۲ میلیارد تومان اعتبار دیگر هم برای ادامه و اجرای این طرح جذب کنیم.

وی همچنین از پیشرفت ۳۰ درصدی قطعه دوم محور سامن به بروجرد خبر داد و بیان کرد: طول این قطعه ۹ کیلومتر است  که با هدف افزایش ایمنی، تسهیل عبور و  و افزایش رضایت مندی مردم  در دست اجرا است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: این طرح پس از تکمیل محدوده شهر سامن در  ادامه مسیر با روستاهای ضربعلی، امیرالامرا، کمربنه، یونس، کهکدان و واشان تقاطع دارد و این محور در انتهای مسیر در تقاطع ملایر به نهاوند  و  بروجرد هم مرز استان لرستان به به پایان می‌رسد.

ربانی ارشد در بازدید از طرح ملایر به توره هم با یادآوری اینکه این محور اکنون ۸۰ درصد پیشرفت کاری دارد، گفت:  محور چهار خطه ملایربه توره ۶/۵کیلومترطول دارد.

وی اظهار داشت: مطالعات محور ۲۰کیلومتری آورزمان در حال اجر است  و  برای انجام این طرح هم ۵۰ میلیارد تومان اعتبار باید اختصاص یابد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در ادامه از ۵ راه روستایی بالای ۲۰ خانوار بازدید به عمل آورده و اظهار کرد: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی روستاهای پریان، پیرخداوردی، گولوند ، چشمه‌پهن ننج ، هریرز و نهندر امسال آغاز می‌شود و در مجموع برای آسفالت این تعداد روستا مبلغ سه و نیم میلیارد تومان اعتبار باید اختصاص داده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.