خراسان شمالی- حمید روشن روان گفت: ماموران قرائت با شناسایی مشترکان غیرمجاز، مصرف آب به ناحق، نامشروع و بی رویه، برخورد می کنند.

صدور قبوض آنی مشترکین آب و فاضلاب روستایی خراسان‌شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان شمالی، حمید روشن روان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: با راه اندازی و بهره برداری از طرح قرائت برخط شمارشگرهای خانگی، تمام مشترکان آب این شرکت زیر پوشش این سامانه قرار گرفته و صدور قبض برای آنان آنی شده است.

وی بیان داشت: با خریداری پرینترهای قابل حمل و توسعه نرم افزار مشترکین این امکان فراهم شده تا تمامی روستائیان از خدمت صدور و پرداخت قبض در درب منزل خود برخوردار شوند.

وی گفت: این خدمت در تمامی استان فراگیر شود و با این سامانه ضمن تسریع در اجرای فرایند امور، شاهد صرفه جویی در زمان، هزینه ها و همچنین افزایش صحت و دقت کار باشیم.

حمید روشن روان در ادامه به شیوه استفاده از این سامانه اشاره کرد و افزود :در این راستا شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، در سال گذشته اقدام به خریداری و توسعه سامانه قرائت کنتور و صدور قبض آنی آب برای ۲۰درصد مشترکین در محل نمود و در سال جاری کلیه مشترکین تحت پوشش خدمات این نرم افزار قرار گرفتند.

به گفته وی در این فرآیند، مامور قرائت کارکرد شمارشگر و یا دیگر اطلاعات مشترک را در برنامه کاربردی که روی گوشی دارد، ثبت کرده و این اطلاعات پس از پردازش در سامانه مرکزی، با استفاده از یک چاپگر حرارتی پرتابل به صورت قبض چاپ و ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی بر استفاده از ابزارهای نوین برای تسهیل ارائه خدمات به مشترکان تاکید و هدف از اجرای این طرح را امکان قرائت برخط شمارشگر مشترکان و صدور قبض آنی آب برای مصارف آنان اعلام کرد.

روشن روان با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان و مشترکان غیرمجاز گفت: ماموران قرائت با شناسایی مشترکان غیر مجاز که آب را بناحق، نامشروع و بی رویه مصرف کرده و مشکلات جدی برای مردم و شرکت آبفار ایجاد می کنند، برخورد می کنند.

وی افزود: مشترکان می توانند قبض آب بهای خود را از طریق درگاه های مختلف الکترونیکی و سامانه تلفنی ۱۵۲۳ پرداخت کرده و یا در جلو در منزل خود از طریق دستگاه های «پوز» سیار در اختیار ماموران این شرکت بپردازند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.