همدان - سیدحبیب‌الله موسوی‌بهار گفت :دانشگاه علوم پزشکی همدان با تلاش همکارانش موفق به حضور در جمع ۱۰ دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور شده است

دانشجویان امروز جامعه،پزشکان کار آفرین فردا
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیدحبیب‌الله موسوی‌بهار  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ،در مراسم خیر مقدم و  جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی همدان با ارسال پیامی تصویری خطاب به دانشجویان اظهار داشت: دانش‌آموزان دیروز، دانشجویان امروز، پزشکان و متخصصان بهداشتی مدیران مسوولیت پذیر فردای این جامعه هستند و ضروری است که برای تحقق این اهداف کلان در جامعه تلاش وافری داشته باشند.
  این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی همدان که خود از پزشکان همدان است با تقدیر از همه حمایت‌های مادی و معنوی والدین برای راهیابی دانشجویان به دانشگاه گفت: دانشجویان باید برای قدردانی از این تلاش و غرور آفرین شدن برای خانواده از کوشش و تلاش و فعالیت در حوزه درس و دانشگاه فرو گذار نکنند. تا به مانند گذشته به افتخاری برای خانواده تبدیل شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با یادآوری اینکه در گذشته برای فراگیری علوم پزشکی دانشجویان باید برای فرا گیری علوم پزشکی به خارج  سفر می‌کردند و به دور از خانواده تحصیل را ادامه می‌دانند و به موفقیت علمی در این حوزه می رسیدند، بیان کرد: امروزه حوزه علوم پزشکی کشور تا حدی ظرفیت علمی و تدریس علوم پزشکی را ارتقا داده است  که از اعزام دانشجو به خارج از کشور در برخی حوزه ها بی نیاز شده است.
موسوی ‌بهار با اشاره به تحصیل دانشجویان خارجی در این دانشگاه گفت: وظیفه اصلی دانشجو تحصیل، مهارت‌آموزی و مشارکت در فعالیت‌های تشکیلاتی و آموختن اخلاق و تهذیب است و مسئولان دانشگاه برای رسیدن به این هدف همه تلاش خود را به کار می‌گیرند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اهمیت فراگیری اخلاق اسلامی و انسانی اظهار داشت: دانشجو باید همزمان  با یادگیری علوم پزشکی سطح اخلاق اسلامی و انسانی خود را هم ارتقا دهد. چرا که  جامعه نیازمند نیروهای توانمند با خلق و خوی صالح است.  همچنین اکنون در این جامعه برای همه افراد متخصص فرصت اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.