ایلام-مهناز همتی گفت: در انقلاب چهارم صنعتی و در قرن جدید؛ استاندارد زبان مشترک صنعت است.

استاندارد؛ زبان مشترک صنعت در قرن جدید/ مشکلی در زمینه کیفیت آرد نداریم

مهناز همتی"مدیر کل استاندارد استان ایلام بعد از ظهر  یکشنبه در جمع تعدادی از اصحاب مطبوعات و رسانه استان با بیان اینکه صنعت استان ایلام نسبت به سایر نقاط پیشرفت چندانی نداشته است، اظهار داشت: باید از این دوره گذر و پا به پای سایر نقاط صنعتی و مدرن پیش برویم.

وی با اشاره به اینکه در استان ایلام ۱۹۲ واحد تولیدی تحت پوشش استاندارد اجباری وجود دارد، افزود: ۶۴ درصد این واحدها ی تولیدی فعال هستند.

مدیرکل استاندارد استان ایلام با بیان اینکه ۷۵ واحد دارای پروانه استاندارد در استان وجود دارد، یادآور شد: ۷۲ هزار تن کالای صادراتی تحت نظارت این اداره کل صادرشده است.

مهناز همتی" با اشاره به اینکه از ۲۹۹ محصول تولید شده ۱۷۶ محصول دارای پروانه استاندارد هستند، خاطرنشان ساخت: برای کنترل شرایط تولید ۲۷۶ مورد بازرسی انجام شده است.

وی به شهر بازی های غیر استاندارد اشاره کرد و بیان داشت:  متخلفان در این بخش‌ به مراجع قضایی معرفی شده و خواهند شد.

مدیرکل استاندارد استان ایلام در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد صنایع آرد و نان تولیدی استان، اظهار داشت: بطور مکرر از کارخانجات آرد استان بازرسی به عمل می آید و خوشبختانه در حوزه تولید آرد هیچکدام از کارخانه های آرد مشکلی ندارند، ضمن اینکه همکاران بنده در این اداره کل در کارخانجات آرد جهت نظارت و کنترل کیفیت آرد مصرفی مردم مستقر هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.