هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین تاکید کرد که 28 نفر از اسرای قدیمی فلسطینی از قبل از امضای معاهده اسلو در زندان های رژیم صهیونیستی در بند اسارت هستند که نیمی از آن ها ساکن سرزمین های اشغالی 1948 هستند.

اسارت 28 فلسطینی در زندان های صهیونیستی از قبل از معاهده اسلو

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین ، این هیئت امروز دوشنبه در بیانیه ای تصریح کرد که 12 اسیر فلسطینی ساکن سرزمین های اشغالی 1948 عبارتند از: کریم یونس، ماهر یونس، ابراهیم و رشدی ابو مخ، ولید دقه، ابراهیم بیادسه، احمد ابو جابر، بشیر خطیب، سمیر سرساوی، ابراهیم اغباریه، محمد اغباریه، یحیی اغباریه و محمد جبارین.

در این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی با اسرای ساکن قدس و فلسطین اشغالی 1948 بدرفتاری بیشتری می کند، زیرا با آن ها نه مانند دیگر فلسطینیان و نه حتی مانند بازداشت شدگان یهودی رفتار می شود.

رژیم صهیونیستی اجازه مذاکره در مورد این اسرا را به بهانه اینکه دارای تابعیت اسرائیلی هستند، نمی دهد و حتی خواسته های تشکیلات خودگردان فلسطین را نیز در مورد آنان نمی پذیرد.

رژیم صهیونیستی دیروز یکشنبه محمود جبارین اسیر فلسطینی ساکن ام الفحم را پس از 30 سال اسارت آزاد کرد. او یکی از قدیمی ترین اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی بود.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.