رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خدمت رسانی به مردم به دلیل تغییر مدیران در چارچوب قانون منع بکارگیری بازنشستگان نباید مختل شده و ما تابع این قانون هستیم.

تابع قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستیم

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا حیدری صبح دوشنبه در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهارکرد: توسعه پایدار  روستاها و فعالیت هایی که در این راستا باید انجام شود نقش مهمی در توسعه کشور دار و موج مهاجرت به شهرها شرایط را برای مدیریت شهری سخت کرده و دولت باید کمک کند تا مهاجرت معکوس رخ دهد و در این جهت ضروری است بین همه دستگاهها همکاری صورت گیرد.

وی افزود:با وجود تلاش های مردم و خیران در حوزه کودکان کار و بدسرپرست مشکلات جدی داشته ایم و در شورای پنجم طرحی را در راستای ایجاد شهر کودک داریم و می خواهیم از ظرفیت مدیریت شهری برای توجه به مسائل کودکان کمک بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به زاد روز تولید دکتر شفیعی کدکنی گفت: وی یکی از مفاخر بزرگ کشور و استان بوده و امیدواریم بتوانیم در مشهد برای این استاد نکوداشت خوبی برگزار کنیم و در بخش خانه ادبیات مشهد نیز از این چهره برجسته استفاده خواهیم کرد.

حیدری در ادامه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان اشاره و تصریح کرد: موضوع بازنشستگان باید رصد شود و دلیلی برای عدم ارائه خدمات به شهروندان نیست و ما تابع قانون هستیم.پروژه های عمرانی شهرداری با قوت در حال انجام است و حوزه حمل و نقل ریلی نیز معطل منابع و تصمیم خاصی نبوده و فعالیت سازمان های مختلف در حال پیگیری است.

وی بیان کرد:شورای شهر کاملا بر فضای مدیریت شهری اشراف دارد و نگرانی نداریم و آنچه قانون باشد به آن عمل می کنیم.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.