مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: صدور اجرائیه مهریه در ۶ ماهه اول سال جاری در خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۷ درصدی داشته است.

رشد ۸۷ درصدی صدور اجرائیه مهریه در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، عبدالحسین رامشی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آمار موجود در شش ماهه ابتدایی سال جاری ۱ هزار ۳۴۳ اجرائیه برای چک های بلا محل صادر شده است که رشدی ۹.۷۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد و همچنین در همین مدت ۷ هزار ۹۴۴ اجرائیه برای مهریه در استان صادر شده است که رشدی ۸۷ درصدی داشته است.

وی افزود:در مجموع امسال افزایش ۵۴ درصدی در کل اجرائیه های صادره در ۶ ماهه نخست نسبت به مدت مشابه داشته ایم و ۱۱ هزار ۸۴۸ اجرائیه صادر شده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت:در راستای سیاستهای سازمان مبنی بر بکارگیری فناوری های نوین و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی به ارباب رجوع با تلاش های صورت گرفته در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری موفق به کسب درامد ۵۸۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریالی شده ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۶ درصدی داشته است.

وی گفت:از این میزان ۱۳۲ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال آن با ۹۸ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته مربوط به وصول نیم عشر دولتی و ۴۵۰ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال آن با افزایش ۲۵ درصدی مربوط به درامدهای عمومی دولت است که به حساب دولت واریز شده است.

رامشی تاکید کرد:در شش ماهه نخست سال جاری در راستای وظایف ذاتی و کمک به بهبود چرخه اقتصادی استان موفق به وصول مبلغ ۲ هزار ۷۷۸ میلیارد و ۱۶۷ میلیون ریال مطالبات وصولی بانک ها شده ایم که این رقم رشد ۹۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه داشته است.

وی تصریح کرد:در حوزه بازداشت و رفع بازداشت املاک در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ۲۰ هزار ۵۲ بازداشت و ۱۴ هزار ۸۴۱ رفع بازداشت به ترتیب با ۱۸ و ۲۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل در ادارات ثبت اسناد و املاک تابعه استان صورت گرفته است.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.