معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اسفندماه سال جاری در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در خراسان رضوی برگزار می‌شود
به گزارش قدس آنلاین؛ حجت‌الاسلام کاظمی نسب  اظهار داشت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در بخش کتبی این آزمون روز پنجشنبه ١٦ اسفند و بخش شفاهی آزمون ١٨ تا ٢٤ اسفند ماه سال ٩٧ برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون در چهار گروه امتحانی حفظ قرآن کریم در قالب ۲رشته، گروه حفظ قرآن کریم در ١٢ رشته، گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در ٢ رشته، گروه سیره و معارف اهل بیت(ع) با ٣ رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با ٣ رشته و آزمون‌های الکترونیکی با ٣ رشته برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کاظمی نسب ضمن اشاره به تجربه موفق در برگزاری مشترک آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سال ١٣٩٦ با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و با توجه به اعلام آمادگی دیگر سازمان‌ها و نهادها برای مشارکت در این رویداد بزرگ قرآنی، افزود: این آزمون در سال جاری با مشارکت پنج دستگاه (معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیمای خراسان رضوی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان) برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه بیان داشت: این آزمون با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی، استاندارد سازی مواد آموزشی در سایت قرآنی، حمایت مالی از فعالیت‌های آموزشی موسسات قرآن و عترت برگزار می‌شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.