شهردار مشهدمقدس گفت: امروز مردم ساختن پل و پارک و آسفالت و غیره را جزو وظایف شهرداری می‌دانند و به‌عنوان یک ابتکار قبول نمی‌کنند.

مردم ساخت "پل و پارک" را به‌عنوان یک ابتکار از شهرداری قبول نمی‌کنند

به گزارش قدس آنلاین ، قاسم تقی‌زاده خامسی ظهر امروز در سخنرانی در جمع دانشجویان جدیدالورود مؤسسه آموزشی عالی فردوس در مشهد اظهار داشت: امروز مردم ساختن پل و پارک و آسفالت و غیره را جزو وظایف شهرداری می‌دانند و به‌عنوان یک ابتکار قبول نمی‌کنند اما اگر توانستیم در قالب یک کار هنری و ابتکار مردم را به نشاط و فکر وادار کنیم آن وقت مورد استقبال مردم قرار می‌گیریم.

تقی‌زاده خامسی افزود: امسال نیز ما به‌دنبال کارهایی بودیم که در عین ابتکار و خلاقیت و همراهی با ذائقه مردم، بتوانیم شهر را بانشاط کنیم و با عنایت خدا موفق بودیم و بازخوردها خوب بود؛ نمونه‌اش در طرح بهاره با عنوان خانه بهار با اقتباس از شاعر والای مشهدی ملک الشعرای بهار که اصالتاً مشهدی بود و همین‌طور ماه مبارک رمضان که نام طرح بهار جان‌ها را انتخاب نمودیم و الحمدلله به‌خوبی اجرا شد.

وی با اشاره به نقش دانشجویان افزود: شهر مشهد به وجود شما نیازمند است و منتظر نباشید که ما با مناقصه یا هر طور دیگر به‌سراغ شما بیاییم خودتان ابتکار به‌خرج بدهید و بیایید پیشنهاد دهید؛ ما با توجه به شرایط مشهد، سخت‌پسند هستیم اما همچنان منتظر کار ماندگار مخصوص مشهد که خود بچه‌های مشهد آن را طراحی و تهیه کرده باشند مخصوصاً در حوزه هنرهای تجسمی هستیم.

جلیلی، رئیس مؤسسه آموزش عالی فردوس ادامه داد: اساس رشته‌های ما در این مؤسسه رشته‌های هنری است و اساتید و دانشجویان ما چهره شهر را عوض کرده‌اند که مورد تأیید همگان قرار گرفته است. از سال 86 همکاری این مؤسسه با شهرداری آغاز شده و دانشجویان و اساتید ما در طرح‌های مختلف از جمله استقبال از بهار و غیره حضور فعال داشته‌اند؛ نقاشی دیواری داستان‌های شاهنامه واقع در بلوار فردوسی با مشارکت 20 دانشجو انجام پذیرفت همچنین آثار میدان جانباز همه از دستاوردهای مؤسسه فردوس است.

وی تصریح کرد: خوشحالیم با ایجاد فضای مناسب آموزشی از مهاجرت دانشجویان به خارج استان و حتی کشور جلوگیری نماییم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.