گوشی تازه‌وارد HMD Global به بازار جهان توانست نظرهای زیادی را به خود جلب کند و به عنوان محبوب‌ترین گوشی جهان در این هفته شناخته شود.

۱۰ گوشی موبایل پرطرفدار این هفته در جهان

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، هفته گذشته اعلام شد که مشکلات گوشی‌های جدید اپل، iPhone XS و iPhone XS Max با انتشار نسخه جدید iOS رفع خواهد شد پس پابرجا ماندن اشکالات گزارش شده در آیفون‌های ۲۰۱۸ باعث شده است که این گوشی‌های محبوبیت خود را از دست بدهند. به نظر می‌رسد جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته در جهان به گوشی‌های تازه وارد اختصاص یافته باشد چرا که گوشی‌های جدید زیادی در این جدول دیده می‌شوند. مهمترین تغییری که در این میان حاصل شده، آمدن گوشی تازه وارد HMD Global به صدر جدول است. Nokia ۷.۱ توانسته است این هفته گوشی‌های پر زرق و برق سامسونگ و اپل را کنار بزند و خود در صدر جدول بایستد.

همانطور که گفته شد، Nokia ۷.۱ با اینکه تازه به میدان رقابت با گوشی‌های هوشمند وارد شده، توانسته است نظرهای زیادی را به خود جلب کند. این گوشی با پشت سر گذاشتن گوشی‌های چینی داخل بازار و گوشی‌های پرطرفدار هفته گذشته، این هفته به عنوان یک تازه وارد در صدر جدول محبوبترین گوشی‌های جهان قرار گرفت. پس از این گوشی، گوشی کمپانی اوپو قرارگرفته است. Realme ۲ Pro با وجود برتری خود در این زمینه در هفته گذشته، این هفته رقابت را به نوکیا باخت. اما شیائومی در رتبه سوم جا خوش کرده است. Pocophone F۱ هفته گذشته سوم جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار جهان بود؛ این هفته هم جایگاه خود را حفظ کرد و محبوبیت گوشی‌های چینی نسبت به سایر برندها را اثبات کرد.

در میان جدول، یک گوشی دیگر پشت سر سه گوشی پرطرفدار این هفته قرار گرفته است. شیائومی چینی Redmi Note ۶ Pro را به بازار معرفی کرد و با این وجود، توانست رتبه چهارم را کسب کند. با این وجود می‌توانیم بگوییم که بالاترین رتبه‌ها در اختیار دو کمپانی چینی اوپو و شیائومی است که رقابت تنگاتنگی را با هم دارند. با گذشت زمان، گوشی‌های گران قیمت سامسونگ و آیفون هستند که محبوبیت خود را از دست می‌دهند. دو گوشی Galaxy A۷ و iPhone XS Max جزو بهترین گوشی‌هایی هستند که این روزها در بازار وجود دارند اما به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفته‌اند. این در حالی است که هفته گذشته Galaxy A۷ در رده دوم ۱۰ گوشی پرطرفدار قرار داشت.

پایین جدول مکان با ثبات رقابت ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته جهان است اما در عین حال، پایین آمدن قیمت یک گوشی باعث شده است که دوباره به جدول محبوبترین گوشی‌ها بازگردد. در رده‌های پایین جدول، شیائومی دو سهم دارد. گوشی‌های Mi A۲ Lite و Redmi Note ۵ Proبه ترتیب رتبه‌های هشتم و دهم را کسب کرده‌اند. نکته جالب این است که پایین آمدن قیمت Galaxy S۸ سامسونگ این گوشی هوشمند را دوباره محبوب کرده است و نام آن را سر زبان‌ها انداخته است. این گوشی این هفته در رتبه نهم قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.