مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۲ هزار ۱۱۱ برگ سند برای اراضی و ساختمانهای فاقد سند در استان صادر شده است.

صدور ۲ هزار و ۱۱۱ برگ سند برای ساختمانهای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، عبدالحسین رامشی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در راستای قانون تعیین و تلکیف وضعیت اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی در شش ماهه اول سال جاری ۲ هزار ۱۱۱ برگ سند صادر شده است که رشدی ۱۴/۷۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است، در همین مدت نیز در راستای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن ۳ هزار و ۳۷۰ برگ سند صادر شده است.

وی افزود:در سال جاری ۱۸۸ هزار و ۵۵۵ جلد سند مالکیت برای اراضی و املاک اشخاصی حقیقی و حقوقی  در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴/۴۳ درصد رشد داشته است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی ادامه داد:در این مدت ۱ هزار و ۶۳۳ سند به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شده است که نسبت به مدت مشابه شش ماهه سال گذشته ۴۹/۲۷ درصد رشد داشته است که از این تعداد ۷۰ سند برای اراضی و املاک ملی و منابع طبیعی استان صادر شده است.

وی گفت:در شش ماهه ابتدایی سال جاری ۱ هزار و ۹۳ سند برای اراضی و املاک وقفی صادر شده است که رشدی ۵۷/۷۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

رامشی تاکید کرد:از کل ۴۷۸ هزار و ۷۶۳ معامله ثبت شده در استان ۱۱۹ هزار ۴۱۵ معامله منقول با ۱۸ درصد رشد و ۵۰ هزار و ۵۱۴ معامله غیر منقول با ۴۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته انجام شده است.

وی بیان کرد:همچنین در شش ماهه ابتدایی سال جاری یک هزار ۷۶۹ شرکت تجاری، ۲۰۴ شرکت تعاونی و ۳۰۴ موسسه در استان به ثبت رسیده است که به ترتیب ۷/۸۰ ،۲۶/۷۱ درصد رشد و ۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

منبع:مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.