همدان -حسین قراباغی از شروع بررسی گزارشات حسابرسی سال ۹۶ شهرداری همدان در شورا خبر داد.

جلسات بررسی گزارشات حسابرسی شهرداری همدان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حسین قراباغی رئیس کمیته حسابرسی شورای اسلامی شهر همدان در جلسه برگزاری جلسات بررسی گزارشات حسابرسی سال ۹۶ شهرداری، افزود: جلسات بررسی تکالیف حسابرسی سال ۹۵ و نیز شروع حسابرسی سال ۹۶ شهرداری همدان با حضور مدیران مالی و اعضای کمیته حسابرسی آغاز شد.

وی یادآورشد: جلسات حسابرسی طبق بند ۳۰ تشکیلات وظایف شورای اسلامی شهر در خصوص نظارت بر عملکرد شهرداریها، انتخاب حسابرس و اعلام نواقص به شهرداری برگزار می شود.

قراباغی اضافه کرد: حسابرسی شهرداری همدان در مقایسه با بسیاری از شهرهای کشور، پیشرو بوده ما نگرانی در این حوزه نداریم اما اهمیت موضوع بیش از پیش است و باید با دقت انجام شود.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل جلسات حسابرسی در جهت اصلاح و بهبود فرآیندها است تا حسابرسان در چهارچوب قانون حرکت کنند، افزود: در انتخاب حسابرسان کیفیت کار را ملاک قرار دادیم.

قراباغی با بیان اینکه انتخاب حسابرس، نوع حسابرسی در شهرداری همدان و کیفیت انجام این کار طی پنج سال گذشته رو به بهبودی بوده است، اضافه کرد: حسابرسی شهرداری، حافظ منافع مردم است که ما به عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی به دنبال شفاف سازی پرونده مالی مدیریت شهری هستیم.

وی با اعلام اینکه جلسات بررسی گزارشات حسابرسی سال ۹۶ شهرداری در شورا به صورت پیوسته و مستمر  در نوبت بعدازظهر در روزهای هفته جاری برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری این جلسات به ترتیب برای سازمانها و مناطق زیرمجموعه شهرداری انجام می شود.

رئیس کمیه حسابرسی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه ارتقاء سطح عملکردی حسابرسی و کارآمد بودن گزارشات حسابرسی طبق وظایف ذاتی شورای اسلامی شهر است، افزود: هدف ما ارائه گزارشات شفاف و واقعی است که در این راستا انتظار داریم حسابرسان علاوه بر کارهای حسابرسی، مشاوره هایی نیز برای بهبود وضعیت ارائه دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.