گیلان- سرهنگ محمدپور گفت: کماکان محورهای پونل به خلخال، فومن به قلعه رودخان محدوده پل فوشه، پل ورودی املش که در پی طغیان رودخانه و وقوع سیلاب تخریب شده اند، مسدود است.

تشریح آخرین وضعیت جاده‌های گیلان/سه محور همچنان مسدود است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ محمدپور رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به آخرین وضعیت محورهای گیلان، اظهار کرد: کماکان محورهای پونل به خلخال، فومن به قلعه رودخان محدوده پل فوشه، پل ورودی املش در استان گیلان که در پی طغیان رودخانه و وقوع سیلاب تخریب شده اند، مسدود است و راهداران در حال تلاش برای بازگشایی مسیرهای مذکور هستند.

رئیس پلیس راه گیلان افزود: محورهای اصلی استان باز است و ترافیک به صورت روان و عادی در آنها جریان دارد، برخی محورهای روستایی که مسدود شده در حال بازگشایی یا ایجاد مسیر جایگزین است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته تصادف منجر به فوت در جاده های استان نداشتیم اما ۶ حادثه رانندگی منجربه جرح داشتیم که حدود ۷ سرنشین و راننده مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ محمدپور گفت: بیشتر حوادثی که در جاده های استان رخ می دهد به دلیل عجله و شتاب است که در این روزهای بارانی با وجود لغزندگی معابر هم شاهد اینگونه تصادفات بودیم.

رئیس پلیس راه گیلان اضافه کرد: هرگونه عجله و شتاب در رانندگی، حوادث جبران ناپذیری را به دنبال دارد، رانندگان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی می توانند از وقوع این حوادث جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.