همدان-جواد نگاهداری گفت: ۳۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای موصلاتی شهرستان ملایر انجام شد.

۳۰۰ کیلومتر از جاده‌های ملایر خط‌کشی شدند

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، جواد نگاهداری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به اجرای عملیات خط کشی محورهای ارتباطی این شهرستان در نیمه نخست سال اظهار داشت: خط کشی راهها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شوند به شکل مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی حسی نزدیک و متقابل برقرار می کند.

وی ادامه داد: از این رو این اداره به منظور افزایش ایمنی محور، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در زمان مه گیر بودن مناطق کوهستانی در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای ارتباطی این شهرستان در دستور کار خود قرار داد.

نگاهداری یکی از اهداف اجرای خط کشی در سطح محورها را تعیین محدودیت های حرکت برای هر یک از کاربران بیان و خاطرنشان کرد: علاوه بر خط کشی، عملیات اجرایی روکش آسفالت در ۲۱ کیلومتر از محورهای ارتباطی شهرستان در ۶ ماهه امسال انجام شده است.

وی افزود: این روکش آسفالت در محورهای جاده اراک، ملایر، نهاوند، شوشاب، آورزمان، جاده جوزان به سمت توسک، محور قوزان به شریف‌آباد و علوی به اسلام شهر آقگل بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر یادآور شد: نصب و  تعویض یک‌هزار و ۲۰۰ تابلوی علائم از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بوده است

نگاهداری اضافه کرد: نصب علائم ایمنی راه ها از جمله تابلوهای اخباری و انتظامی در افزایش ضریب ایمنی جاده ‌های مواصلاتی نقش موثری دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.