البرز- مریم اسماعیلی فرد از اجرای طرح به وقت تندرستی در ادارات البرز با هدف ترویج ورزش همگانی خبر داد.

بانوان کارمند البرز روزانه ۳۰ دقیقه ورزش صبحگاهی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، مریم اسماعیلی فرد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: بر اساس مصوبه کارگروه زنان و خانواده استان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان البرز طرح به وقت تندرستی با هدف ترویج ۳۰ دقیقه ورزش صبحگاهی برای بانوان کارمند به مرحله اجرا دمی آید.

وی ادامه داد: این طرح در حداقل فضا و هزینه و با به کارگیری مربی مجرب عملیاتی می شود که به طور قطع در فضایی سالم و شاداب بهره وری نیروی کار نیز ارتقا خواهد یافت.

اسماعیلی فرد گفت: امید است که با استقبال بانوان از این طرح، بتوانیم گام موثر در جهت سلامت زنان شاغل و ترویج جامعه ای سالم برداریم.

وی با بیان اینکه رسیدگی به سلامت جسمانی در سلامت روان نیز تاثیر مستقیم دارد، افزود: سبک زندگی کارکنان ادارات مراکز تابعه تا حدود زیادی مغفول مانده است که با اجرای چنین طرح هایی از تبعات تلخ این روند پیشگیری می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز اضافه کرد: آمارهای منتشره از سوی نهادها و مراکز بهداشت و درمان کشوری در زمینه بیماری‌ها و ناهنجارهای بدنی ناشی از عدم تحرک و ورزش مناسب، موید این واقعیت است که باید برنامه ریزی صحیحی در این راستا صورت گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.