البرز- سردار عباسعلی محمدیان با بیان اینکه خدمت به مردم یک افتخار بزرگ است، گفت: نیروی انتظامی۲۳ هزار جانباز، ۱۳ هزار شهید و ۲ هزار آزاده تقدیم میهن کرده است.

خدمت به مردم افتخار بزرگی است/ پلیس یک نیروی جامعه محور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز پیش از ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از راهوران محله اظهار کرد: اگر امروز شاهد امنیت و توسعه یافتگی در کشور هستیم و مردم بدون دغدغه در تمام نقاط کشور در سفر هستند حاصل خون ۲۳۰ هزار شهید و جانباز است که طول این سالها  تقدیم میهن سربلند کردیم.

وی با اشاره اینکه نیروی انتظامی هم در عرصه دفاع از مرز بوم و امنیت شهدای بسیاری را تقدیم کشور کردند، گفت: نیروی انتظامی۲۳ هزار جانباز، ۱۳ هزار شهید و ۲ هزار آزاده تقدیم میهن کرده است.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: باب شهادت  در نیروی انتظامی همیشگی و دائمی است چراکه هنوز هم نیروهای انتظامی در معرض دشمنی دشمنان کشور قرار دارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه سالهاست دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی پنهانی با نظام جمهوری اسلامی دشمنی می کند، افزود: اما اینک به طور آشکار دشمنی خود را با اتحاد اسرائیل و آمریکا و دست نشانده های خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران شروع کرده اند.

وی افزود: دشمنا رسما اعلام کرده اند اجازه نمی دهیم جمهوری اسلامی چهلمین سال پیروزی خود را جشن بگیرد.

سردار محمدیان  ادامه داد:  بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که گفتند این خواب آشفته دشمنان بر آورده نخواهد شد ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: خدمت به مردم یک افتخار بزرگ است وهفته نیروی انتظامی بهانه ای است تا نیروی انتظامی گزارش عملکرد خود را به ولی نعمتان خود یعنی مردم ارائه دهند .

سردار محمدیان در بخشی دیگر از سخنانش در خصوص زحمات ماموران پلیس راهور گفت: با وجود افزایش خودرو و  صدور گواهینامه به تعداد زیاد در حال حاضر نسبت به گذشته کاهش تلفات داشته ایم که این نشان از زحمات این عزیزان والبته مردم است که قوانین پلیس را رعایت می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه مفتخر هستیم که قوانین ما برگرفته ازاسلام و متن قرآن است، گفت: به همکاران نیروی انتظامی توصیه میکنم شروع خدمت به مردم برای رضای خدا باشد و به واسطه این جایگاه، خدمت به مردم بزرگوار را بیشتر کنید.

سردار محمدیان در پایان گفت: پلیس یک نیروی جامعه محوراست و از بدنه مردم است لذا اقدامات باید در مسیر سهیم کردن مردم باشد و البته در کاهش تلفات تلاش بیشتری شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.