البرز - سرهنگ رضا گودرزی گفت: در طی ۳ سال متوالی در حوزه راه های روستایی تلفات جانی نداشته ایم و در کشور رتبه برتر را کسب کرده ایم.

رتبه برتر کشور در عدم تلفات جانی جاده‌های روستایی را داریم

به گزارش خبرنگار قدس انلاین سرهنگ رضا گودرزی رییس پلیس راه استان البرز پیش از ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از راهوران محله که درفرماندهی پلیس راه نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: این جلسه هر ساله به پاس زحمات راهوران محله برگزار می شود.

وی افزود: در استان البرز حدود ۳۳۲ روستا داریم که از این تعداد ۲۶۲ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند و ۲۳۰ روستا دارای دهیاری هستند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه این تعداد روستاها در استان برای ما حائز اهمیت است، افزود: به لطف خدا و با تدابیر سلسله مراتب فرماندهی ۳ سال متوالی در حوزه راه های روستایی بدون تلفات جانی بوده ایم و در کشور رتبه برتر را کسب کرده ایم.

وی در ادامه گفت: این نشان از اهمیت فعالیت همکاران راهور و البته  کمک و یاری بخشداران و دهیاران راه های روستایی است.

رییس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: اعتباری در حوزه روستایی در بحث خط کشی، تابلو و جدول گذاری به دهیاران تخصیص داده شده که با نظر پلیس تنها در محدوده روستا و بدون برون کاری، نسبت به ساماندهی راههای داخلی خود اقدام کنند.

سرهنگ گودرزی با عنوان اینکه دهیاران بدون ادعا پای کار هستند، گفت: در همین راستا با حضور پلیس راه و تحویل تجهیزات پلیس به دهیاران و دانش آموزان به عنوان پلیس مدرسه در صدد ارایه آموزش های لازم هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.