غیبت شایان مصلح یک مشکل به مشکلات پرسپولیس اضافه کرده است.

"مُصلِح" از شنبه در تمرینات پرسپولیس غایب است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در تمرین امروز صبح پرسپولیس هم خبری از شایان مصلح، مدافع چپ پای این تیم نشد.

مصلح در دور جدید تمرینات پرسپولیس یک غایب ثابت بوده است و از روز شنبه در تمرینات شرکت نکرده است.

غیبت عجیب او خیلی زود خبرساز شد و آنرا به اتفاقات روزهای قبل این بازیکن ارتباط دادند.

داستان به انتشار یک ویدیو از این بازیکن در روزهای عزاداری تاسوعا و عاشورا برمی گردد.

مصلح اهل شعر است و گاهی مداحی می کند. در هفته گذشته ویدیویی از مداحی‌ شایان منتشر شد که برایش دردسر بزرگی ایجاد کرده است.

او در این مداحی جملاتی گفته بود که باعث ناراحتی اهل سنت شد و حتی تعدادی از نمایندگان سنی مجلس شورای اسلامی از این رفتار شکایت کردند.

در بخشی از نامه تعدادی از نمایندگان مجلس آمده است: «اینجانبان اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی مراتب اعتراض شدید خود را به اهانت‌های مطرح‌شده در جمع عمومی از سوی یکی از ورزشکاران نسبت به ساحت مبارک خلفای راشدین و امهات‌المومنین و خاندان رسالت (ص) اعلام و درخواست برخورد قضائی قاطع و فوری از سوی مسئولین قضائی و برخورد انضباطی از سوی فدراسیون فوتبال و باشگاه مربوطه را داریم.»

دردسر برای مصلح پس از این نامه شروع شد. مصلح پس از بازگشت پرسپولیس از دوحه و بازی با السد ناپدید شد.

خبرگزاری‌ها اعلام کردند مصلح برای ادای توضیحات درباره این ویدیو احضار شده است. دیروز هم رسما اعلام شد مدافع پرسپولیس در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گرفته است. با انتشار این خبر دیگر مشخص شد دلیل غیبت مصلح در تمرینات روزهای گذشته چه بوده است.

مصلح پس از بازگشت از دوحه احضار شده و امکان حضور در تمرینات را نداشته است، با این حال انتظار می رفت او امروز در تمرینات شرکت کند.

مصلح دیشب توضیحی درباره شعر بحث برانگیزش نوشت. در این نوشته او تلاش کرده نشان دهد رابطه خوبی با اهل سنت دارد. با این حال از این متن مصلح هم انتقاد شد چراکه برخی معتقدند بهتر بود او عذرخواهی هم می کرد. نوشتن این متن پس از چند روز غیبت این ذهینت را ایجاد کرد مشکل این بازیکن حل شده و او دیگر در دسترس است.

به هر حال چهارمین روز غیبت مصلح در تمرینات این هفته مشکل بزرگی برای پرسپولیس ایجاد کرده است.

برانکو ایوانکوویچ در شرایطی تیمش را برای بازی با السد آماده می کند که در این بازی حیاتی حسین ماهینی و امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در این شرایط بی بازیکنی حضور مصلح غنیمت بود.

حال با توجه به حواشی اخیر و غیبت این بازیکن مشخص نیست که برانکو می تواند روی آمادگی مدافع چپ تیمش حساب کند و او را در ترکیب بازی با السد قرار دهد یا خیر؟

منبع: برنامه نود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.