سامانه ثبت نام اینترنتی جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا سال ۹۷ از امروز ۱۷ مهرماه بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه قرار گرفته است.

فرآیند ثبت‌نام جذب دواطلبان تصدی منصب قضا آغاز شد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سامانه ثبت نام اینترنتی جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا سال ۹۷، از امروز، ۱۷ مهرماه بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی www.qazahrm.ir قرار گرفته است؛ لذا از کلیه داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به شرکت در آزمون مذکور، دعوت به عمل می آید، ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت نام، در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان، می بایست با مراجعه به سامانه مذکور و پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ یک میلیون ریال بصورت اینترنتی، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نامی اقدام و در پایان، کد رهگیری ثبت نام را دریافت و نزد خود نگهداری کنند.

فرایند ثبت نام، تا قبل از دریافت کد رهگیری ناقص و بلااثر است. 

لازم به ذکر است وجه پرداختی به عنوان هزینه ثبت نام، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و لذا لازم است داوطلبان در ثبت نام و پرداخت هزینه دقت لازم به عمل آورند.

داوطلبانی که سابقه قبولی در مصاحبه علمی آزمون های گذشته (اعم از جذب عمومی، اختصاصی، مناطق محروم، شورای حل اختلاف و ....) داشته باشند و پرونده ایشان در مراحل مختلف از جمله آزمون شخصیت، گزینش و کارآموزی در جریان باشد، حق ثبت نام و شرکت در این فرایند را نخواهند داشت و چنانچه داوطلبی برخلاف این مقرره اقدام نماید، ثبت نام وی کأن لم یکن تلقی می گردد و وجه پرداختی به هیچ عنوان به وی مسترد نخواهد شد.

مهلت ثبت نام از تاریخ شروع ثبت نام به مدت 10 روز خواهد بود و در روز پنج شنبه مورخ 97/07/28پایان می پذیرد و این مهلت، تمدید نخواهد شد. تأکید می گردد ثبت نام، صرفاً به صورت اینترنتی و در مهلت مقرر صورت خواهد پذیرفت.

تذکر مهم: به داوطلبان اکیداً توصیه می شود ثبت نام خود را به روزهای پایانی مهلت موکول نکنند.

شایان ذکر است، به ثبت نام‌های اشتباه ترتیب اثر داده نمی شود و هزینه پرداختی در این موارد، به هیچ وجه مسترد نخواهد شد. همچنین، چنانچه فقدان شرایط داوطلب در هر یک از مراحل استخدامی معلوم شود، روند پیگیری پرونده بلافاصله متوقف خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.