عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس از ارایه طرح استیضاح وزیر صنعت,معدن وتجارت در صحن علنی خبر داد.

وزیر صمت به سمت استیضاح رفت

سعید باستانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: امروز و برای سومین و آخرین بار جلسه استیضاح وزیر صنعت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور نمایندگان استیضاح کننده برگزار شد ولی وزیر مربوطه در این جلسه حضور پیدا نکرد از این رو استیضاح این وزیر برای طرح در صحن علنی مجلس به هیئت رئیسه ارسال شد.

وی گفت: وزیر صنعت در جلسه استیضاح روز دوشنبه و همچنین امروز برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حاضر نشد ، از این رو چون سه بار این جلسه در  کمیسیون  برگزار شد و وزیر حاضر نگردید ، کمیسیون تصمیم گرفت استیضاح وی را به هیئت رئیسه مجلس ارسال کند.

 وی افزود: درصورتی که وزیر صنعت برای تصدی وزارتخانه دیگری به مجلس معرفی شود و رای اعتماد نیز بدست آورد این استیضاح برگزار نخواهد شد اما اگر رای اعتماد از مجلس کسب نکند همچنان وزیر صنعت خواهد بود و استیضاح برگزار خواهد شد مگر اینکه برای تصدی وزارت صنعت فرد دیگری معرفی شود و شریعتمداری عزل گردد.

نماینده تربت حیدریه و مه ولات ادامه داد: دولت اختیار دارد هر کسی را برای هر پستی به مجلس معرفی نماید و مجلس نیز این اختیار را دارد که در این باره  و بر اساس کارنامه وی نظر خود را اعلام نماید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.