خراسان شمالی- سید علی مرتضوی با حضور در نشست بررسی مشکلات شهرستان مرزی راز و جرگلان، گزارشی از وضعیت پوشش ارتباطی (اینترنت، تلفن همراه و ثابت)این شهرستان ارائه داد.

۹۶ درصد روستاهای "راز" و "جرگلان" تحت پوشش اینترنت پرسرعت است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید علی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در نشست بررسی مشکلات شهرستان مرزی راز و جرگلان که با حضور استاندار خراسان شمالی برگزار شد، گفت: ۹۶ درصد روستاهای راز و جرگلان دارای پوشش اینترنت پرسرعت است.

مرتضوی افزود: ۹۷ درصد روستاهای این شهرستان نیز تحت پوشش تلفن ثابت و ۲۴ درصد تحت پوشش تلفن همراه است.

وی ادامه داد: با اجرای فاز دوم طرح uso تلاش داریم تا بخشی از روستاهای فاقد اینترنت را امسال و بخشی را سال آینده کامل کنیم که اگر این موضوع محقق شود ۹۶ درصد روستاهای این شهرستان از اینترنت برخوردارمیشوند.

برطرف کردن نواقص فنی برخی راه های مواصلاتی و تسریع در اجرای برخی طرح های دیگر، حل مشکل آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت برخی روستاها، تعیین تکلیف حقابه کشاورزان و بهره برداران اراضی طبیعی در اسرع وقت، برگزاری جلسات توجیهی برای دهیاران درخصوص تسهیلات مقاوم سازی واحدهای روستایی و حل مشکلات گازرسانی به برخی مناطق از نکات مورد اشاره و تاکید استاندار در این نشست بود که مقرر شد درباره هر یک از آن ها طبق برنامه زمان بندی مشخص، راهکارهای اجرایی لازم عملیاتی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.