معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) ویژه برنامه اجتماع بزرگ غنچه‌های حسینی در حرم رضوی برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ غنچه‌های حسینی دوشنبه در حرم رضوی برگزار می‌شود

 به گزارش قدس آنلاین، حسینی معاون تبلیغات آستان قدس رضوی عنوان کرد: اجتماع بزرگ «غنچه‌های حسینی» دوشنبه ۲۳ مهرماه مصادف با پنجم صفر سالروز شهادت حضرت رقیه(س) ساعت ۸ صبح در صحن جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این برنامه ویژه کودکان ۶ تا ۸ سال تدارک دیده شده است، ادامه داد: والدین و مربیان مدارس ابتدایی برای ثبت نام کودکان و دانش‌آموزان می‌توانند از ۱۶ تا ۱۹ مهرماه در ساعات اداری به پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی‌نژاد واقع در صحن جامع رضوی مراجعه کنند.
حجت لاسلام حسینی تصریح کرد: برنامه‌های زیادی مثل مسابقه شعر خوانی، مدیحه سرایی و سخنرانی برای این همایش تدارک دیده شده که با حضور مربیان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
این مسئول درآستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مربیان مدارس و والدین جهت ثبت نام می‌توانند با شماره ۳۲۰۰۳۷۳۸ تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: اجرای سرود، پرده خوانی و نمایش عروسکی با موضوع بیان واقعه عاشورا و اهدای بسته‌های فرهنگی و کتاب از دیگر برنامه‌های اجرایی در این همایش است.
منبع:آستان نیوز
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.