اعضای شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، با حکم معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

اعضای شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره تجسمی فجر منصوب شدند

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، سید مجتبی حسینی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی رییس و اعضای شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر را منصوب کرد.

هادی مظفری رییس شورای سیاستگذاری و ابراهیم حقیقی، لیلی گلستان، فرزاد ادیبی، امیر راد، امیراحمد فلسفی، احمد عربانی، مهران هوشیار، کیانوش غریب‌پور، محسن سلیمانی، اردشیر مجردتاکستانی، حمید شانس و سیف‌الله صمدیان به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری معرفی شدند.

حسینی در این حکم نوشته است: با عنایت به حسن سوابق علمی و هنری و بهره‌مندی از شایستگی و تجربیات ارزنده شما، به موجب این حکم؛ به عنوان رییس و عضو شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر منصوب می‌شوید. امید است با همکاری و همفکری سایر اعضای شورا در امر برنامه‌ریزی و برگزاری این رویداد هنری موفق و پیروز باشید.

هادی مظفری، مدیر کل هنرهای تجسمی و رییس شورای سیاستگذاری نیز گفت: دبیر جشنواره تجسمی فجر در این دوره در جلسات شورای سیاستگذاری جشنواره انتخاب و در روزهای آتی معرفی خواهد شد.

یازدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی بهمن ماه سال 1397 برگزار می شود.

منبع: فارس
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.