ساری-اسماعیل بوداغی از عدم استفاده از پتانسیل های موجود بخش کشاورزی در پست خبر داد.

استقبال از پست محصولات کشاورزی قابل توجه نیست/ مردم به پست عادی اعتماد ندارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسماعیل بوداغی مدیر کل پست مازندران صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در پاسخ به سوال قدس آنلاین مبنی بر عدم استفاده از ظرفیت های کشاورزی در پست اظهار کرد: در این سرویس از ۷۰۰ مرسوله در ماه به ۷ هزار مرسوله رسیدیم اما فاصله بین ترافیک بالقوه و بالفعل در بخش پست کشاورزی زیاد است.

وی افزود: پست مازندران رتبه اول شاخص کیفیت را در شش ماهه اول امسال کسب کرد.

بوداغی با اشاره به اینکه پست مازندران از لحاظ کیفیت در سال های ۹۴ و ۹۵ رتبه آخر کشور را دارا بود، اضافه کرد: شاخص کیفیت شامل سرعت سیر مرسولات، نظم و میزان غرامت بوده و در این راستا بی ترتیبی ها بررسی می شود.

مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه در هر چهار شاخص ترافیک، درآمد، هزینه و رضایت مشتری از میانگین کشور بالاتریم، خاطرنشان کرد: از طریق سامانه EUP رهگیری مرسولات و میزان رضایتمندی مشتریان بررسی می شود.

بوداغی با اشاره به اینکه در بخش امانات رشد ۹۸ درصدی را شاهد هستیم درحالیکه متوسط رشد کشور ۲۵ درصد است.

وی با اعلام اینکه بدنبال آن هستیم تا روستاکالا با کالاپست عجین شود، اضافه کرد: با این اتفاق، شاهد ایجاد اشتغال در روستاها بوده و محصولات روستائیان از طریق سایت کالا به تمام دنیا معرفی می شود.

بوداغی یادآور شد: برای اینکه ماموریت های جدید شکل گیرد باید پروژه های جدید جاری و ساری شود و در این راستا مهمترین پروژه های در دست اجرا سامانه جی نف، سینا و سیماک است.

مدیرکل پست مازندران گفت: در شش اول امسال ۱۶ میلیون مرسوله وارده و صادره در استان جابجا شد و میزان این دو بخش نیز برابر بوده است.

بوداغی از رشد ۵ درصدی پست پیشتاز و ۲۳ درصدی پست سفارشی خبر داد و در پاسخ به قدس آنلاین گفت: در پست عادی رشدی نداریم درحالیکه در کشورهای صنعتی ۹۷ درصد مرسولات بصورت عادی پست می شود.

وی این عدم استقبال را ناشی از بی اعتمادی مردم به پست عادی دانست و از تلاش پست بر اعتمادسازی در جامعه تاکید کرد.

مدیرکل پست مازندران در پاسخ سوال دیگر قدس در رابطه با عدم آگاهی عموم جامعه از سرویس های پست تاکید کرد: در زمینه اطلاع رسانی در کشور اقدامات خوبی صورت نگرفته است و در زمینه اطلاع رسانی ضعف داریم.

بوداغی در رابطه با عدم استقبال از سرویس پست ۱۹۳ گفت: متاسفانه این نوع خدمت جواب نداد و در این راستا سرویس خوش (خدمات ویژه شهری) شکل گرفت که این سرویس هم با استقبال خوبی مواجه نشد چراکه مردم عادت به کارهای یدی توسط خودشان دارند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.