«دواین جانسون» ملقب به «صخره» برای بازی در فیلم «جان هنری و دولتمردان» قرارداد امضا کرد.

"صخره"هالیوود سراغ "دولتمردان" می‌رود

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، نت‌فلیکس با «دواین جانسون» برای بازی در فیلم «جان هنری و دولتمردان» به نویسندگی «تام ویلر» قرارداد امضا کرد. «جِیک کاسدان» کارگردان «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» نیز کارگردانی این فیلم‌ها را برعهده خواهد داشت.

با انجام اولین همکاری شاخص دواین جانسون با نت‌فلیکس، این غول دنیای مجازی پس از همکاری با «مارک والبرگ» و «رایان رِینالدز» برد بعدی خود را رقم زد.

دواین جانسون درباره این همکاری گفت: «نت‌فلیکس» شریکی تمام‌عیار و سکویی برای ما جهت ادامه کار در حوزه سرگرمی در دنیای امروزه مخاطبین است. این شخصیت‌های متنوع با قانونی از داستان‌سرایی صحبت می‌کنند که مرتبط‌تر از هر نوع دیگر است و فارغ از سن و جنسیت و نژاد و جغرافیا، در میان تمام مخاطبین جهان گسترش یافته است.

«دنی گارسیا» تهیه‌کننده و همکار جانسون در مورد این همکاری اظهار داشت: ما بیش از یک دهه با یک مدل داستان‌سرایی بین‌المللی کار کرده‌ایم. حالا همکاری ما با نت‌فلیکس فرصتی شگفت‌انگیز برای ماست تا به سطحی بسیار گسترده‌تر از مخاطب برسیم و ازینرو ایجاد این فرصت ما را بسیار هیجان‌زده کرده است.

«اسکات استاب» مدیر بخش فیلم نت‌فلیکس هم در مورد همکاری با جانسون گفت: دواین جانسون یک فوق‌ستاره جهانی و بدون هیچ بحثی یکی از مردمی‌ترین هنرپیشگان حال حاضر جهان است. او و جِیک دو همکار قدرتمند هستند. ما از همکاری با این دو هنرپیشه بسیار خرسندیم و بی‌صبرانه منتظریم که در پروژه و همکاری مشترک آنها را بر روی پرده سینما ببینیم.

جانسون و کاسدان در همکاری قبلی خود به موفقیتی عظیم رسیدند و فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» در فروش جهانی خود به رقم ۹۶۲ میلیون دلار رسید. این فیلم فقط در سینماهای آمریکای شمالی ۴۰۴ میلیون دلار فروش داشت و بهترین عملکرد را در باکس‌آفیس برای جانسون رقم زد. او اخیراً فیلم «آسمان‌خراش» را کار کرده است. همزمان، کاسدان نیز در حال پیش تولید دنباله «جومانجی» با کمپانی سونی است که در دسامبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.