البرز- منصور وحیدی با اشاره به اینکه مدیران سازمان ها برای سرمایه گذاران احترام ویژه قائل باشند وسرمایه گذران را در ادارات و طبقات شهرداری معطل نکنند، گفت: عقد بعضی از قراردادها توسط سازمان سرمایه گذاری صورت نمی گیرد.

سرمایه‌گذاران نباید در طبقات شهرداری معطل شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، منصور وحیدی نائب رئیس شورای شهر کرج در نطق پیش ازدستور نود و سومین جلسه شورای شهر که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد اظهار کرد: در چندین ماه اخیر در بحث سرمایه گذاری طرح ساختمان تجاری، رفاهی و اداری پارک ایران زمین با مشارکت بخش خصوصی درمیدان اسبی، چندین جلسه با مسئولین زیربط سازمان سرمایه گذاری، اداره کل حقوقی، شهرداری کرج و اداره کل املاک پیگیری هایی صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به طولانی بودن این پروژه از زمان عقد قرداد تا گرفتن پروانه همچنین شروع فعالیت فیزیکی ساختمان ومرحله زمان توقف پروژه و بلاتکلیف بودن موضوع سرمایه گذاری مقرر شد پیگیری این موضوع در سازمان سرمایه گذاری متمرکز شود.

وحیدی با بیان اینکه سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرج متولی همه امور سرمایه گذاریها اعم ازسرمایه گذاری مناطق و سازمان ها است، گفت متاسفانه بعضی از قراردادها رسما توسط برخی از سازمانهای تابعه شهرداری و غیر از سازمان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی افزود: پروژه ساختمان تجاری ایران زمین چون مربوط به سازمان پارک ها می شد اداره املاک ضرورت داشت با سازمان سرمایه گذاری همکاری کند و به یک نتیجه مثبت برسد.

وحیدی در ادامه گفت: مقرر شده تا در این پروژه که حدود ۸۰ میلیارد تومان برآورد شده است و اکثر این سهم متعلق به شهرداری کرج است روند این پروژه به سرعت انجام گیرد و حداقل تا سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

نائب رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه صحبت از سرمایه گذاری صرفا در حد حرف نباشد و اجرایی شود، افزود: بایستی پروژه هایی نیمه تمام را به بهره برداری برسانیم چراکه مردم ازما انتظاردارند تا پروژه های عقب مانده  هر چه سریعتر تکمیل شوند.

وی تاکید کرد: از همه مدیران ذیربط در سازمان سرمایه گذاری می خواهیم تا بصورت ویژه به این مهم رسیدگی کنند چراکه پس از شهردار مدیرسازمان سرمایه گذاری حرف اول را می زند و همه اسناد در موقع قرارداد در سازمان سرمایه گذاری متمرکزباشد.

نائب رئیس شورای شهر کرج در پایان گفت: خواهشنمدیم مدیران سازمان ها برای سرمایه گذاران احترام ویژه قائل باشند و زمانیکه یک سرمایه گذار وارد سازمان می شود با تکریم واحترام ویژه با آنها برخورد کنند همچنین سرمایه گذاران را در ادارات و طبقات شهرداری معطل نکنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.