تونل الله اکبر درگز به یکی از ابزارهای جمع‌آوری رأی برای نمایندگان تبدیل شده و کاندیداهای انتخابات در بیانیه‌های خود وعده افتتاح این پروژه را می‌دهند اما تمام پیگیری‌ها و اقدامات اجرایی به همین وعده‌ها ختم می شود.

تونل الله اکبر درگز؛ راهی برای رسیدن به بهارستان

به گزارش قدس آنلاین، تونل الله اکبر شهرستان درگز یکی از مهمترین پروژه های این شهرستان است؛ اعتبارات این پروژه در ابتدا به صورت شهرستانی تخصیص داده می شد اما به دلیل نقش پر اهمیت آن در رونق کسب و کار شهرستان و کوتاه شدن مسیر دسترسی به مرکز استان و مواردی از جمله فراهم شدن فرصت های جذب سرمایه گذار و کاهش خطرات جاده ای، به صورت استانی و در نهایت به یک پروژه ملی تبدیل شد.

ملی شدن پروژه تونل الله اکبر شاید در ظاهر بسیار خوشایند به نظر رسیده و گام مهمی در به ثمر رسیدن این پروژه عظیم به شمار آید اما واقعیت چیز دیگریست.

مطالعات تونل الله اکبر در سال ۱۳۸۱ آغاز شد و پس از ۱۳ سال یعنی در سال ۱۳۹۴ فاز اجرایی این پروژه توسط عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی رسما افتتاح شد؛ پروژه ای که طبق گفته های مرتضی حمیدی فرماندار اسبق درگز و فرماندار فعلی تربت جام قرار بود تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسد، امروز با گذشت سه سال از آغاز عملیات اجرایی، فقط ۲۵ درصد پیشرفت داشته است.

منبع: دانا

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.