البرز- محمدعلی نجفی با تاکید بر اینکه باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم، گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی مغتنم برای آگاهی بخشی و روشنگری نسل جدید محسوب می شود.

باید مُروّج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل امروز باشیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی استاندار در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور استان که امروز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به بیانات معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه راه و رسم شهادت کور شدنی نیست، افزود: حضور پرشور بیش از ۴۰ هزار نفر در اجلاسیه کنگره ملی شهدا که امسال به میزبانی البرز برگزار شد، گواهی بر ارادت جاویدان مردم به این راه است.

وی با بیان اینکه کنگره ملی شهدا با وحدت، تعامل و همدلی مجموعه استان محقق شد، ادامه داد: این اجلاسیه و حواشی آن حرکت موفقی بود که اثرات آن روز به روز توسعه و بسط بیشتری پیدا می کند چراکه یکی از جلوه های پاسداشت دفاع مقدس بود.

نجفی گفت: در کشورهای مختلف سربازان گمنام و شهیدان راه دفاع از وطن را به بهترین شکل ممکن ارج می نهند از این رو باید با تبیین و تشریح جانفشانی های شهدا و ایثارگران نظام جمهوری اسلامی ایران که در شرایطی خاص از کیان میهن دفاع کردند، نسل جدید را آگاه کرد.

وی افزود: در دنیای امروز که دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و رسانه ای درصدد آسیب رساندن به اهداف نظام هستند باید نسل جوان و نوجوان را با راه و رسم شهادت در دفاع مقدس و مدافعان حرم آشنا کرد.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم، اضافه کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی مغتنم برای آگاهی بخشی و روشنگری نسل جدید محسوب می شود.

وی با بیان اینکه برای پشتیبانی اردوهای راهیان نور به هم افزایی تمامی دستگاه ها نیازمند هستیم، گفت: باید تدابیری اتخاذ شود که این اردوها به بهترین شکل ممکن برگزار شود چراکه به طور قطع همه ساله استقبال بسیار خوبی صورت می گیرد.

نجفی افزود: داوطلبان حضور در اردوهای راهیان نور با عشق و علاقه ویژه ای در این اردوها حاضر می شوند از این رو باید خاطرات زیبایی برای آنها رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد: جریان عظیم راهیان نور یکی از پرمخاطب ترین عرصه های آگاهی بخشی به فرزندان ایران اسلامی است که نباید ساده از آن عبور کرد.

استاندار البرز گفت: باید خلاهایی که بین اندیشه نسل ها ایجاد شده را با اطلاع رسانی صحیح پر کرد.

این مسئول در پایان افزود: اردوهای راهیان نور می تواند هجمه های فرهنگی و تبلیغاتی دشمنان بخصوص برای نسل جوان و نوجوان را خنثی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.