رییس اتاق اصناف مشهد گفت: باید به لحاظ کنترل بازار و تنظیم بازار به اصناف توجه ویژه‌ای شود.

اظهارات رییس اتاق اصناف مشهد درباره امنیت اقتصادی
به گزارش قدس آنلاین ، محمود بنانژاد امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف به مناسبت هفته نیروی انتظامی در هتل پردیسان مشهد، اظهار کرد: در گشت‌های مشترک و اقدامات نظارتی صورت گرفته، همکاری بسیار خوبی با اداره اماکن و اتاق اصناف به وجود آمده است.

وی ادامه داد: با این تعاملات خوبی که به وجود آمده توانستیم معضلاتی که در دو سال گذشته با آن  مواجه بودیم را در این 6 ماهه رفع کنیم.

رییس اتاق اصناف مشهد افزود: یکی از افتخارات ما این بوده که توانستیم در بسیاری از اقدامات خود با نیروی انتظامی نیز همکاری لازم را انجام دهیم، نیروی اصناف یکی از نیروهای قوی در ایجاد امنیت است.

بنانژاد بیان کرد: با توجه به شرایط موجود عده‌ای به دنبال نفوذ هستند، اگر امنیت اقتصادی به درستی اعمال شود می‌تواند زمینه ایجاد امنیت در بخش‌های دیگر را نیز فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم که در جهت هم‌افزایی و پیشبرد نظم اجتماعی دو نهاد اصناف و نیروی انتظامی را با یکدیگر همراه کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه در بازه‌های زمانی مختلف اصناف به خوبی توانسته خود را ثابت کند و بر مشکلات موجود در جامعه فائق شود.
 
رئیس اتاق اصناف مشهد اضافه کرد: خواسته ما به عنوان بخش خصوصی این بوده، همانطور که در حوزه‌های مختلف به اصناف توجه بیشتری صورت گرفته لازم است که به لحاظ کنترل بازار و تنظیم بازار نیز به ما بها داده شود.
 
وی گفت: در این فضای بحرانی که کشور با آن مواجه است ما می‌توانیم با همکاری خود این فضا را آراسته کنیم، این تعامل سازنده می‌تواند راهی را برای خروج از بحران فراهم آورد.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.