احسان قاضی زاده هاشمی گفت: گاز رسانی به روستاهای فریمان و سرخس در حال انجام است و بخش عظیمی از انها تا پایان سال ۹۸ گاز دار خواهند شد.

 ۱۰۶ روستا در فریمان تاپایان سال ۹۸ گازرسانی می شود/مشکلات آنتن دهی تلفن های همراه برطرف خواهد شد

احسان قاضی زاده هاشمی نماینده فریمان وسرخس درمجلس درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در شهرستان فریمان ۲۶ روستا گازرسانی شده و ازاین نعمت برخوردار می باشند. ازطرفی شروع عملیات گازرسانی به ۵۲ روستا در این شهرستان نیز به طورهمزمان آغازشده و به تدریج تا پایان سال ۹۸ گازدارخواهند شد.

وی افزود: از طرفی شروع عملیات گاز رسانی به۵۴ روستا در دو بخش احمد آباد و رضویه نیز اغاز شده است و آنها نیز تا پایان سال اینده از گرمای نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

قاضی زاده با بیان اینکه  هزینه نصب هر علمک روستایی بالغ بر ۶ میلیون تومان می باشد، به‌ طوری که در طرح گازرسانی به  روستا ها در سرخس، هزینه علمک تا ۸ میلیون تومان پیش‌بینی شده است،   تصریح کرد: در شهرستان سرخس نیز ۹روستا تا پایان سال ۹۷ گازرسانی خواهند شد و مجوز گاز رسانی به ۳۷ روستا نیز گرفته شده است اما کلنگ زنی آغاز پروژه انها هنوز صورت نگرفته است که مسئولان اجرایی هرچه سریعتر باید این کار را انجام دهند و نسبت به تامین منابع مالی آن اقدام کنند.

نماینده فریمان وسرخس درمجلس اظهار داشت: همچنین درباره مشکلات عدم آنتن دهی تلفن های همراه در شهرستان سرخس نیز با اپراتورهای تلفن های همراه صحبت های لازم صورت گرفته و از انها خواسته ایم که هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.