چلسی می خواهد هازارد را در لندن نگاه دارد.

 سران باشگاه چلسی در تلاش برای تمدید قرارداد هازارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مصاحبه اخیر هازارد بار دیگر چلسی را به تکاپو انداخته تا برای حفظ ستاره بلژیکی خود تلاش کند. هازارد که پیش تر هم مورد توجه رئال مادرید قرار داشت، در مصاحبه اخیر خود گفته بود:

رئال مادرید بهترین تیم دنیا است. نمی خواهم دروغ بگویم. از کودکی رویای پوشیدن پیراهن این تیم را داشتم. باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. دوست ندارم هر روز راجع به این مسئله حرف بزنم اما به زودی با باشگاه درباره آینده ام مذاکره خواهیم کرد. هر کسی رویایی دارد و دوست دارد که آن به حقیقت بپیوندد.  بارها گفتم که اگر در چلسی بمانم باز هم خوشحال خواهم شد. تصمیم گیری درباره آینده سخت است. گاهی روزها تصمیم به ترک چلسی می گیریم و گاهی اوقات هم تصمیم می گیریم اینجا بمانم. می خواهم بهترین تصمیم برای خودم و همچنین چلسی را بگیرم چون این باشگاه به من کمک زیادی کرده است. نمی خواهم قول بی ارزش به هواداران چلسی بدهم. باید ببینیم چه می شود. 

حالا طبق اعلام اسکای انگلیس، سران باشگاه چلسی در تلاش هستند تا او را راضی به ماندن در استمفوردبریج کنند و در عین حال قرارداد وی را که تا سال ۲۰۲۰ اعتبار دارد، تمدید کنند. چلسی فصل قبل هم برای تمدید قرارداد هازارد مذاکراتی را صورت داد که به نتیجه ای نرسید. اما او در این فصل تحت نظر ساری بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می کند و به همین دلیل چلسی اصلاً دوست ندارد تحت این شرایط، این بازیکن آماده را از دست دهد. هازارد تا به اینجای فصل هشت گل برای آبی های لندن زده است.

منبع: برنامه نود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.