مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری نشست هم اندیشی با تصویرگران و گرافیست‌های خراسانی کتاب‌های کودک و نوجوان و بزرگسال با عنوان «به پیشواز زیبایی» در مشهد خبر داد.

تصویرگران و گرافیست های خراسانی «به پیشواز زیبایی» می روند

به گزارش قدس آنلاین، سعیدی با بیان اینکه نشست‌های «به پیشواز زیبایی» با حضور کاظم طلایی مدیر امور هنری انتشارات آستان قدس رضوی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در مشهد برگزار می شود، اظهار کرد: در این نشست‌ها تصویرگران و گرافیست‌های استان در حوزه کتاب‌های کودک و نوجوان و بزرگسال به منظور ارتقای کیفیت آثار این حوزه به بحث و هم اندیشی می‌پردازند.
وی افزود: نشست هم اندیشی و هماهنگی با تصویرگران خراسانی کتاب های کودک و نوجوان چهارشنبه هجدهم مهرماه ساعت ۱۷:۳۰ و نشست هم اندیشی و هماهنگی با گرافیست‌های خراسانی کتاب‌های بزرگسال پنجشنبه نوزدهم مهرماه ساعت ۱۷:۳۰ در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر واقع در خیابان امام خمینی(ره)، مقابل باغ ملی برگزار می‌شود.
مدیرعامل به‌نشر به تشکیل بانک اطلاعاتی تصویرگران و گرافیست‌ها همزمان با برگزاری نشست هم اندیشی «به پیشواز زیبایی» اشاره کرد و یادآور شد: هدف از برگزاری این نشست‌ها بحث و بررسی آثار منتشر شده توسط به‌نشر است که با حضور هنرمندان استان به نقد گذاشته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۲۰ نفر از هنرمندان تصویرگر و گرافیست استان در هر یک از جلسات حضور پیدا خواهند کرد، ادامه داد: هنرمندانی که با انتشارات آستان قدس رضوی همکاری داشته‌اند نیز در این جلسات شرکت می‌کنند.
مدیرعامل به‌نشر یادآور شد: سلسله جلسات به‌نشر با حضور مدیر امور هنری این انتشارات، با تصویرگران و نویسندگان کتاب‌های کودک و نوجوان به صورت منظم در دفتر انتشارات آستان قدس رضوی در تهران برگزار می‌شود.

منبع:  آستان نیوز

پایان/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.