ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان گفت : برای کسب نتایج خوب و در شأن جایگاه واقعی فوتبال ساحلی ایران در جهان ، آماده مسابقات جام بین قاره ای می شویم اما برای رسیدن به شرایط آرمانی نیاز به زمان داریم.

مسیگر: جوان ها به دلیل تجربه کمی که دارند به زمان نیاز دارند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، آخرین اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پیش از اعزام به اردوی تدارکاتی پرتغال روز گذشته به پایان رسید. مسلم مسیگر بازیکن باسابقه تیم ملی فوتبال ساحلی درباره این اردو گفت: شرایط اردو واقعاً خوب بود، نکته بسیار مهم اردوهایمان این است که کاملا  آرامش داریم و تمام تمرکزمان فقط روی تمرینات است.

وی درباره روند جوانگرایی و شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی گفت : باتوجه به اینکه حدود پنجاه درصد از بازیکنان تیم ملی تغییر کردن و جوانان زیادی الان برای تیم ملی بازی می کنند ، قطعاً رسیدن به شرایط آرمانی کمی زمان بر خواهد بود ، چراکه جوان ها به دلیل تجربه کمی که دارند به زمان نیاز دارند تا بتوانند خودشان را با شرایط سطح بالای حاکم بر تیم ملی هماهنگ کنند.

وی همچنین با اشاره به اردوی تدارکاتی ساحلی بازان در پرتغال افزود : بی تردید اردوی پرتغال کمک زیادی به ما بازیکنان می کند. به خصوص به بازیکنان کم سن و سال و جوان تازه اضافه شده به تیم ملی تا تجربه بازی کردن مقابل بازیکنان سطح بالای بین المللی را کسب کنند. در واقع در اردوی پرتغال هم شرایط تمرینی بین المللی و هم بازی های دوستانه سطح بالا را پیش رو خواهیم داشت.

مسیگر ادامه داد : مسابقات لیگ برتر کمک زیادی کرده تا بازیکنانی که در اردوی تیم ملی حاضر می شوند ، در طول سال در شرایط بازی قرار داشته و آماده باشند، هم از لحاظ جسمانی و هم از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی.

ملی پوش باسابقه فوتبال ساحلی کشورمان درباره شرایط و میزان آمادگی خود تصریح کرد : شرایط خوبی دارم. خوشبختانه مصدومیتی ندارم و کاملا آماده هستم. با تمام توان تمرین میکنم و ضمن اینکه تمام تمرکزم را روی نکات و توصیه های کادرفنی تیم ملی قرار داده ام.

مسیگر درباره مسابقات جام بین قاره ای که آبان ماه امسال با حضور هشت تیم پرقدرت جهان برگزار می شود ، بیان کرد : هدف هرساله ما از شرکت در مسابقات جام بین قاره ای ، کسب بهترین نتیجه است. مقام های خوبی هم کسب کردیم که تا حدودی نشان دهنده جایگاه واقعی فوتبال ساحلی ایران در جهان است.

وی افزود : هدفمان برای مسابقات امسال هم از اهداف سال گذشته مستثنی نیست . تمام سعی و تلاشمان را بکار می گیریم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. با این تفاوت که امسال با بازیکنان جوان و کم سن و سال راهی این مسابقات می شویم. وظیفه خودم ، احمدزاده -کاپیتان تیم و دیگر بازیکنان باتجربه تر این است که تجربیات خود را در اختیار جوانان مستعد اضافه شده به تیم بگذاریم تا نتیجه خوب و در شأن فوتبال ساحلی کشورمان را کسب کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.