۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 624073

کمپانی وان‌پلاس با ارسال دعوت‌نامه مراسم خود اعلام کرد OnePlus ۶T در ۳۰ اکتبر در نیویورک معرفی خواهد شد.

 OnePlus ۶T در ۳۰ اکتبر معرفی می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، با این که خبرهای زیادی از رونمایی پرچمدار جدید وان‌پلاس، OnePlus ۶T روز بعد از رقیب خود صحبت می‌شد، این کمپانی دعوتنامه‌ای برای رسانه‌ها فرستاد و تاریخ رسمی مراسم خود را مشخص کرد.

پیش از این، تصاویری از این شرکت لو رفته بود که گفته می‌شد تصویر دعوتنامه رویداد وان‌پلاس برای معرفی OnePlus ۶T است. در این تصاویر دیده می‌شد که تاریخ نوشته شده در کنار دستگاه در تصویر، ۱۷ اکتبر یعنی یک روز پس از مراسم هوآوی برای معرفی رسمی Mate ۲۰ خواهد بود اما وان‌پلاس با ارسال دعوتنامه خود برای اصحاب رسانه تأیید کرده است که OnePlus ۶T در روز ۳۰ اکتبر (هشتم آبان) در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد.

تا کنون، شایعات زیادی درباره این گوشی شنیده شده و تصاویر و رندرهای آن هم فاش شده است. البته مشخصات کلیدی این گوشی که برای کاربرانش مهم است، کمی پیش‌تر لو رفته‌اند. OnePlus ۶T از سنسور اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش بهره می‌برد. حتی طراحی و مشخصات این گوشی هوشمند در تصاویر جعبه این محصول فاش شد. براساس خبرهای لو رفته، ظاهرا کمپانی وان‌پلاس تصمیم گرفته است جک ۳.۵ میلیمتری را از روی این پرچمدار خود حذف کند و قدم به سمت جلو بردارد. پیش‌تر گفته شد که سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایشOnePlus ۶T جای جک هدفون را خواهد گرفت. همچنین انتظار می‌رود که باتری آن حدود ۱۰ درصد بزرگتر از باتری نسل گذشته خود،OnePlus ۶ باشد.

از آنجا که شرکت‌های اوپو و وان‌پلاس اعضای یک کنسرسیوم مشترک هستند، گوشی‌های هوشمند OnePlus ۶T و Oppo R۱۷ از بسیاری جهات به یکدیگر شباهت دارند. انتظار می‌رود OnePlus ۶T با نمایشگر ۶.۴۱ اینچی AMOLED و بریدگی بالای نمایشگر بسیار کوچک قطره‌ای شکل برای قرار گرفتن دوربین سلفی به بازار عرضه شود. در پنل پشتی گوشی هوشمند نیز شاهد ماژول دوربین دوگانه با طراحی عمودی به‌همراه فلش LED در زیر دوربین‌ها خواهیم بود.

همچنین OnePlus ۶T از چیپست پردازنده Snapdragon ۸۴۵ کوآلکام بهره‌مند خواهد بود و در دو نسخه‌ی‌ مختلف با ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود OnePlus ۶T در دو رنگ مختلف و با پنل پشت فلزی یا شیشه‌ای رونمایی شود. در این صورت دیگر نباید انتظار فناوری شارژ بی‌سیم را داشته باشیم. ظاهرا بقیه مشخصات این گوشی مشابه گوشی هوشمند نسل قبلی خودشOnePlus ۶ است. کلیدهای کم و زیاد کردن حجم صدا در سمت چپ، کلید پاور و سوئیچ اعلان (alert slider) در سمت راست قرار خواهند داشت. همچنین انتظار می‌رود اسپیکر و پورت USB-C نیز در قسمت پایین گوشی قرار داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.