محمود کریمی در آیین رونمایی از رادیو اربعین گفت: به جای این همه ساز و موسیقی که نمی‌دانیم چرا هر روز گسترده تر میشود با توسعه رادیو اربعین در فصول دیگر نغمه‌های زیبایی از سبک زندگی، اهل بیت و اسلام توسعه دهیم.

انتقاد محمود کریمی از سطح نازل موسیقی در صداوسیما

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، محمود کریمی مداح اهل بیت همچون دیگر مداحان و واعظان به برنامه افتتاحیه رادیو اربعین آمد و نسبت به تعدد موسیقی در صداوسیما انتقاد کرد.

وی تصریح کرد: رادیو اربعین می تواند کار ارزشمند زیادی انجام دهد و در طول سال این رادیو را داشته باشیم و الزاما مداحی، روضه و هیئت نباشد و حضور موثری در سبک زندگی ایرانی اسلامی و ارائه تربیت و پرورش مناسب داشته باشد. حداقل بهتر از این همه ساز و موسیقی در شبکه های مختلف صداوسیماست.

کریمی با اشاره به اینکه رادیو اربعین را جدی بگیریم، خاطرنشان کرد: من خواهش می‌کنم این نوع کارها که مسبب توسعه فرهنگ دین و اسلام می‌شود را بیشتر جدی بگیرید تا جامعه به یک بالندگی اسلامی برسد.

این مداح اهل بیت خواستار راه اندازی رادیو اهل بیت و ماندگاری رادیو اربعین در فصول مذهبی دیگر، افزود: زمانی رادیو قرآن، روضه هم پخش می کرد و امروز با وجود این رادیوها نغمه های مذهبی بیشتر به گوش می رسد. خواهش میکنم به جای این همه پخش صدای من، یک مقداری صدای دیگر مداحان جوان را هم پخش کنید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.