مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی، اعلام کرد که قراردادش را با این باشگاه در چند روز آینده تمدید می کند.

 پیش از پایان این ماه قراردادم را با چلسی تمدید می کنم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، این مدافع چپ اسپانیایی که در تابستان ۲۰۱۶ از فیورنتینا به چلسی پیوست، در این مدت نمایش های درخشانی برای آبی های لندن ارائه داد و در این فصل هم یکی از بازیکنان ثابت تیم مائوریسیو ساری بود.

قرارداد فعلی او با چلسی تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد اما با توجه به اهمیتی که برای این باشگاه دارد، مدیران این باشگاه قصد دارند قرارداد او را تمدید کنند.

او به آ اس گفت:" من از بودن در چلسی بسیار خوشحالم و خیلی راحت هستم. باشگاه هم باید از من خیلی راضی باشد زیرا هرچند هنوز دو سال از قرارداد من باقی مانده، اما به من پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند.  

ما در این مورد در حال مذاکره هستیم و این صحبت ها به مراحل نهایی رسیده است. اگر همه چیز خوب پیش برود، فکر می کنم پیش از پایان این ماه قراردادم را تمدید می کنم؛ تا همین چند روز آینده.

 انجام مذاکرات برعهده پدرم است و اوست که در مورد مدت آن تصمیم می گیرد. من ۲۷ ساله هستم و هنوز دو سال از قراردادم باقی مانده و می خواهم قراردادم را هم تمدید کنم. دغدغه من این است که تا جایی که می توانم بازی کنم تا به پیروزی برسیم و با چلسی و تیم ملی، جام به دست بیاوریم. نگران قراردادم نیستم."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.