همدان -حمیدرضا یاری با تأکید بر تاثیر رسانه ها در معرفی همدان در اجلاس گردشگری این شهر اظهار داشت: ۲ سال قبل درخواست میزبانی این اجلاس را دادیم و اکنون با قبول این میزبانی توسط شرکت سیاحتی علیصدر ایران به جایگاه مناسبی در سازمان جهانگردی ارتقا یافته است.

رسانه ها نقش موثری در اجلاس جهانگردی همدان و معرفی آن دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا یاری  مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت:  ۲ سال قبل درخواست میزبانی این اجلاس را دادیم و اکنون با قبول این میزبانی توسط شرکت سیاحتی علیصدر ایران به جایگاه مناسبی در سازمان جهانگردی ارتقا یافته است؛ با دست یابی همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال میلادی جاری همدان اجلاس جهانگردی معرفی شد تا برنامه ریزی برای میزبانی مناسب در این حوزه را در دستور کار قرار دهیم.

یاری از تشکیل کمیته ها برای میزبانی مناسب این برنامه بین المللی در همدان خبر داد و اظهار داشت: تقاضای ما از رسانه‌ها هم اینست که با برنامه ریزی مدون ما را برای اطلاع رسانی این همایش بین المللی یاری دهند.

وی با بیان  اینکه بخش عمده برگزاری این مراسم بین‌المللی بر عهده بخش خصوصی به خصوص هتلداران است، گفت: کمترین نقش آفرینی را بخش دولتی در اجلاس دارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان نیز با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری در رویداد «همدان ۲۰۱۸» مرهون تلاش اصحاب رسانه بود، گفت: نقش رسانه‌ها در برگزاری اجلاس جهانی گردشگری UNWTO اثرگذار است.

اسدالله ربانی‌مهر با بیان اینکه از مهمترین اقدامات در توسعه گردشگری، تبلیغات و معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های منطقه به مخاطبان است، افزود: گردشگران همواره به دنبال مقاصد جدید هستند و رسانه‌ها می‌توانند با ایفای نقش موثر از نظر کمی و کیفی، در این مسیر پیشتاز باشند.

وی به نقش موثر رسانه‌ها در انعکاس توانمندی‌های استان در رویداد «همدان ۲۰۱۸» تاکید کرد و گفت: در راستای تقویت اهداف این رویداد و ایجاد هم صدایی اهالی رسانه نقش بسزایی دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.