پیمان صابریان با بیان اینکه در مواقع بحران از آمادگی کافی برخوردار هستیم گفت: ۹۰ آمبولانس رزرو در مواقع بحران فعال خواهند شد.

جزئیاتی از آخرین اقدامات برای احداث شهرک اورژانس

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران درباره آخرین جزئیات احداث شهرک اورژانس در شهر تهران اظهار داشت: برای احداث این شهرک با همکاری شهرداری مکانی در نظر گرفته شده است و ما در انتظار مصوبه سازمان شدن اورژانس هستیم تا بتوانیم هزینه ساخت شهرک را برآورد کنیم.

وی درباره مکان‌های استقرار اورژانس هوایی تهران توضیح داد: بوستان ولایت ازجمله اماکنی است که می‌توان از آن برای مباحث ترومای امداد هوایی استفاده کرد، همچنین این ظرفیت را دارد که از سوله‌های آن به عنوان مراکز درمانی استفاده شود.

رئیس اورژانس تهران افزود: با همکاری که با شهرداری تهران داشته‌ایم قرار شد مکان‌هایی برای استقرار اورژانس هوایی در اختیار سازمان اورژانس قرار گیرد اما تاکنون این طرح نهایی نشده است.

صابریان درباره آمادگی اورژانس تهران برای مواقع بروز بحران در پایتخت توضیح داد: اورژانس تهران به صورت صد درصدی از آمادگی کافی برخوردار است و به دلیل تراکم و ازدحام جمعیت نیروهای ما به‌طور مداوم در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: در مواقع بحرانی ما از آمادگی کافی برخوردار هستیم و در آن زمان می‌توانیم ۹۰ آمبولانس رزرو را فعال کرده و در نقاطی که از قبل جانمایی شده‌اند مستقر کنیم.

رئیس اورژانس تهران در پایان گفت: مناطقی در چهارگوشه شهر تهران به عنوان مراکز تریاژ و تخلیه مشخص شده‌اند و لازم است شهرداری تهران در خصوص واگذاری این اماکن به سازمان اورژانس همکاری بیشتری انجام دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.