البرز- میثم سالاری از اجرای طرح هادی در ۵۵ روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوجبلاغ خبرداد.

طرح هادی در ۵۵ روستای ساوجبلاغ اجرا شد/ضرورت همکاری روستاییان درآمارگیری مسکن روستایی

میثم سالاری مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوجبلاغ در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: از سال ۹۰ تاکنون طرح هادی در ۵۵ روستای این شهرستان به اجرا درآمده است.

وی افزود: این طرح ها شامل اجرای جدول گذاری و زیرسازی آسفالت و سنگ فرش وسامان دهی معابر با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به اجرا در آمده وماحصل آن ساماندهی و زیبا سازی سطح روستاها مطابق با آیین نامه ها و مقررات فنی زیرنظر کارشناسان بنیاد مسکن بوده است.

سالاری اعطای تسهیلات بازسازی به تعداد ۶۴۲ فقره  وبا ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به روستاییان را مورد اشاره قرارداد و گفت: همچنین ۲۴۴۱ فقره تسهیلات بهسازی به ارزش هر فقره ۱۵۰ و ۱۸۰ ملیون ریال در سطح روستاهای شهرستان ساوجبلاغ اعطا شده که موجب احداث ساختمان های ایمن و مطابق با آخرین ویرایش مقررات ملی ساختمان شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوجبلاغ به طرح بسیار مهم و حساس آمارگیری ویژگی های مسکن روستایی در کشور اشاره کرد وگفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان ساوجبلاغ و در میان ۲۶  روستا بصورت نمونه  انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: طرح مذکور در تاریخ ۲۱ مهر ماه لغایت ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۷ با حضور آمارگیران  آموزش دیده و مجرب اجرا می شود و نتایج حاصل از آن تاثیر بسزایی در برنامه ریزی های آینده برای توسعه و پیاده سازی الگوهای مناسب روستایی از قبیل پیشرفت فیزیکی و فراهم کردن شرایط مناسب سکونتی وخدمت رسانی به اهالی دارد.

سالاری با با بیان اینکه اجرای این طرح همکاری تمام مسوولان و ارگان های مرتبط با امور روستاییان به ویژه دهیاری ها و اهالی محترم روستاهای هدف را می طلبد گفت: این طرح با حضور آمارگیران و با لباس مشخص و دارای کارت شناسایی در مقابل درب منازل بصورت میدانی و تکمیل فرم های ویژه طرح انجام می گیرد.

این مسئول در پایان گفت: از روستاییان فهیم و فرهیخته شهرستان ساوجبلاغ که همیشه یاری رسان بنیاد مسکن در پیشبرد اهداف تعریف شده بوده اند تقاضا داریم با همکاری مفید در اجرای صحیح و سریع این طرح یاریگر ماموران آمارگیر باشند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.