البرز- مهدی محبی گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی بالغ بر۳۰ برنامه متنوع ورزشی در نقاط مختلف غرب شهرستان کرج به اجرا در خواهد آمد.

 ۳۰ برنامه متنوع ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی اجرا می شود

مهدی محبی رییس اداره ورزش وجوانان غرب شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی است تا ضمن معرفی ظرفیت های ورزش شهرستان اهمیت فعالیت ورزشی برای مردم تبیین شود.

وی افزود: براین اساس اداره ورزش وجوانان غرب کرج برنامه های متنوعی را برای این ایام تدوین کرده و به اجرا در خواهد آورد.

محبی با بیان اینکه برگزاری چندین همایش و گردهمایی ورزشی برای این هفته تدارک دیده شده است گفت:برگزاری دوهمایش کوهنوردی، همایش پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری  در کنار چندین مسابقه ورزشی در رشته های والیبال، رزمی، تکواندو و کاراته برنامه ریزی شده است.

رییس اداره ورزش وجوانان غرب شهرستان کرج مجموع برنامه های اجرایی در هفته تربیت بدنی را بالغ بر ۳۰ همایش ومسابقه عنوان کرد وگفت: تلاش کرده ایم با توجه به وسعت منطقه برنامه ها در نقاط مختلف شهر اجرا شود.

این مسئول از فعالیت ۲۵ هیئت ورزشی در غرب کرج خبرداد و گفت: از مجموع این هیئت های ورزشی ۱۵ هیئت در سطح بالایی فعالیت دارند.

محبی در پایان به آخرین وضعیت سالن ۶ هزا نفری کرج که در مجموعه انقلاب کرج اشاره کرد و گفت: اجرای سقف این پروژه ملی به پایان رسیده است ودر صورت تزریق اعتبارات لازم در موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.