دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: طلایه داران معروف در نیمه نخست امسال ۳۶۰ هزار تذکر لسانی در شهر مشهد انجام دادند.

آمران به معروف در مشهد ۳۶۰ هزار تذکر لسانی انجام دادند

به گزارش قدس آنلاین، سید عبدالله ارجائی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد ۸۲۷ مورد با مقاومت مواجه شد که با گفت و گوی بیشتر در محل به پایان رسید.
وی اظهار داشت: اولویت طلایه داران معروف تذکر لسانی در زمینه اقتصاد مقاومتی و تشویق به خرید کالای ایرانی، فرهنگ میزبانی، فرهنگ ترافیک، عفاف و حجاب و مبارزه با کالای قاچاق است.
وی با بیان اینکه هزار و ۲۸۱ نفر از طلایه داران معروف در طرح تذکر لسانی شرکت کردند گفت: هم اکنون چهار هزار و ۶۰۰ نفر از افراد مختلف آموزش های مربوط به طرح طلایه داران معروف را فرا گرفته اند که این تعداد تا پایان سال جاری به هشت هزار نفر می رسد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی افزود: افراد مختلف با دست کم مدرک دیپلم و سن ۲۵ تا ۶۰ سال که سابقه کیفری نداشته باشند می توانند در دوره های طرح طلایه داران معروف شرکت کنند.
وی اظهار داشت: هم اکنون کمیته امر به معروف و نهی از منکر در ۲۷ شهرستان این استان فعال شده و طرح طلایه داران معروف نیز در ۱۲ شهرستان در حال اجراست.
 منبع:ایرنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.