دوحه، پایتخت قطر میزبان ۲ بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال عراق، یکی از حریفان ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا خواهد بود.

پس از پایان بازی خبر درگذشت مادر بشار رسن را به او دادیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد تیم ملی این کشور در ماه دسامبر سال جاری میلادی ۲ بازی دوستانه با تیم‌های ملی چین و ازبکستان در قطر جهت حضوری قدرتمند در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا برگزار خواهد کرد.

وی سپس با اشاره به تامین هزینه مالی اردوی ماه دسامبر تیم ملی فوتبال عراق در قطر توسط فدراسیون فوتبال این کشور خاطرنشان کرد: حضور تیم ملی فوتبال عراق در تورنمنت چهارچانبه عربستان با هدف آماده‌سازی برای جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا صورت گرفته است. شکست ۴ بر صفر در بازی نخست برابر آرژانتین مهم نیست و ما به دنبال آماده‌سازی تیمی هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق درباره نحوه اطلاع‌رسانی درگذشت مادر بشار رسن، هافبک باشگاه پرسپولیس و تیم ملی این کشور که پیش از بازی نخست تورنمنت چهارجانبه عربستان برابر آرژانتین رخ داد اظهار داشت: ما پیش از آغاز این بازی توسط پدر بشار رسن خبر را دریافت و سپس به جمع‌آوری تلفن‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق اقدام کردیم. می‌خواستیم تا هیچ‌کس از این خبر مطلع نشود و به بشار رسن اطلاعی ندهد. بشار قبل و در طول بازی عراق برابر آرژانتین از درگذشت مادرش مطلع نشده بود و پس از پایان بازی به او اطلاع دادیم.

عضو سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال عراق نیز در این رابطه گفت: پدر بشار رسن که او نیز زمانی یک فوتبالیست بود به رئیس فدراسیون فوتبال عراق زنگ زد و از او خواست تا خبر درگذشت مادر بشار رسن پس از پایان بازی با آرژانتین به او داده شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.