البرز- محمدرضا چوپانی از کمبود باطری خارجی در بازار خبر داد و گفت: واردات باطری های خارجی موجب ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان داخلی، کاهش قیمت و در نهایت به نفع مردم است.

واردات باطری‌های خارجی  به نفع مردم است

محمدرضا چوپانی رئیس اتحادیه صنف باطری فروشان کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در حال حاضر باطری خارجی به صورت قانونی وارد کشور نمی شود و انتظار داریم بستر مناسب برای رفع این مشکل فراهم شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت باطری های داخلی موجود در بازار گفت: باید پذیرفت که شرکت های داخلی در حال حاضر قابلیت فراهم کردن باطری مورد نیاز برای تمامی مردم را ندارند؛ به همین دلیل است که گاهی حتی با کمبود باطری های ایرانی مواجه می شویم چرا که شرکت ها می بایست به صورت مرتب تولیدات خود را به بازار عرضه کنند.

رئیس اتحادیه صنف باطری فروشان کرج تصریح کرد: خوشبختانه باطری های داخلی از کیفیت مطلوبی برخوردار است ولی به لحاظ کمی با عرضه باطری های خارجی می توانیم شاهد کنترل قیمت و افزایش کیفیت باشیم.

چوپانی ضمن درخواست از تولیدکنندگان باطری گفت: انتظار داریم شرکت ها برای تعاونی های عرضه باطری تسهیلاتی قائل شوند و محصولات بیشتری را به این مراکز عرضه کنند چرا که باتوجه به کنترل قیمت اجناس مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این که حدود ۶۰۰ مرکز عرضه باطری در کرج فعالیت دارند گفت: خوشبختانه باتوجه به بازرسی های مکرر که از سوی اتحادیه و اتاق اصناف صورت می گیرد تخلف چندانی از اصناف مربوط به باطری خودرو شاهد نیستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.