مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ادارات میراث فرهنگی شهرستان‌های تربت حیدریه، گناباد و سبزوار در ارزیابی عملکرد در ۶ ماهه نخست امسال براساس ۷۰ شاخص، برتر شده‌اند.

شهرستان‌های برتر میراث فرهنگی خراسان رضوی معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل مکرمی‌فر با اشاره به برگزاری گردهمایی دو روزه مدیران میراث فرهنگی خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته گذشته اظهار کرد:  براساس این ارزیابی تربت حیدریه در ۱۱ موضوع برترشده و ۱۶۹ امتیاز ارزیابی کسب کرده است.

وی افزود: همچنین گناباد در ۶ موضوع برتر شده و ۱۴۹ امتیاز ارزیابی کسب، سبزوار در ۸ موضوع برتر شده و ۱۴۶ امتیاز کسب، کاشمر در ۲ موضوع برتر شده و ۱۴۶ امتیاز ارزیابی و بجستان در ۵ موضوع برتر و ۱۴۶ امتیاز ارزیابی را کسب کرده است.

 مکرمی فر با اشاره به ارزیابی ۲۷ نمایندگی و اداره میراث فرهنگی شهرستان‌های خراسان رضوی، گفت:  تایباد، نیشابور، خواف، مشهد،   و بینالود در جایگاه بعدی ارزیابی قرار دارند.

 وی تاکید کرد: ادارات و نمایندگی‌های میراث فرهنگی شهرستان‌هایی که امتیاز پائین داشته‌اند مکلف هستند در ۶ ماه دوم سال، حداقل امتیاز الزام در ارزیابی را کسب کنند. فعالیت در همه زمینه و حوزه فعالیت اداره کل از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری، سرمایه گذاری، توسعه مدیریت و روابط عمومی مد نظر بوده است و باید در همه زمینه ها به خوبی فعالیت کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.