مدیر کل راه آهن خراسان رضوی گفت: 310 عامل مجاز فروش بلیت قطار در این استان پیش فروش بلیت آبان ماه را از روز شنبه آغاز کردند.

پیش فروش بلیت قطار در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین ، محمد هادی ضیایی مهر  افزود: پیش فروش بلیت قطار برای اول تا سی ام آبان ماه از ساعت 10 صبح امروز به صورت همزمان در تمام مراکز فروش و همچنین به صورت اینترنتی به آدرس هایwww.Safirrail.ir ، www.Fadaktrains.com , www.Raja.ir, www.Rai.ir آغاز شده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون روزانه 79 رام قطار به صورت رفت و برگشت از مشهد به 28 شهر استان، 34 هزار و 166 مسافر را در مسیرهای منتهی به مشهد جابه جا می کند.
وی با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین و تقاضای سفر ریلی از این استان به مبادی خروجی کشور در مرز عراق گفت: اینک هر چهار روز یک رام قطار از مشهد به مقصد کرمانشاه در نزدیکی مرز مهران مسافران را به این شهر اعزام می کند.
وی افزود: در آبان ماه نیز روزانه یک رام قطار با ظرفیت 600 مسافر و یک روز درمیان یک رام قطار دیگر به همین حدود ظرفیت، مسافران را در مسیر مشهد - اهواز - مرز شلمچه جابه جا می کند.
وی اظهار داشت: این برنامه مطابق برنامه جاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است و ممکن است قطار های فوق العاده جدید به مناسبت اربعین حسینی با افزایش تقاضای سفر زائران خراسانی در این مسیرها در نظر گرفته شود.
پارسال 12میلیون مسافر ورودی و خروجی در مسیر ریلی خراسان رفت و آمد کردند.
از مجموع 10 هزار کیلومتر ظرفیت شبکه ریلی ایران هزار و 400 کیلومتر آن معادل 14 درصد در خراسان رضوی قرار دارد.
سالانه 42 درصد قطارهای مسافربری کشور به مشهد رفت و آمد می کنند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام /*

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.