مهاجم سابق تیم ملی و استقلال گفت:می‌خواهم مدتی در تمرینات تیم ملی حضور داشته باشم تا نحوه تمرین بازیکنان وعملکرد کی‌روش را ببینم چون او مربی خوبی است و می‌تواند یک الگو برای من و امثال من باشد.

عنایتی: گرو یک بازیکن معمولی است که در شرایط فعلی نمی‌تواند گرهی برای استقلال باز کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رضا عنایتی در خصوص دلایل حضورش در تمرین تیم ملی و ارزیابی‌اش از کار ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا که در امارات برگزار می‌شود، صحبت‌های زیر را انجام داد.

ماجرای حضورت در تمرین تیم ملی چه بود؟

ماجرای خاصی نداشت فقط رفتم تمرینات را از نزدیک ببینم.

برخورد کی‌روش ظاهرا به شکلی بود که از حضورت حسابی استقبال کرده بود.

کی‌روش برخورد خوبی با من داشت و وقتی دید به تمرین آمدم،استقبال کرد. چیز دیگر هم جز این انتظار نمی‌رفت.

باز هم به تمرین تیم ملی می‌روی یا خیر؟

صد در صد. می‌خواهم دیدم را بازتر کنم. می‌خواهم مدتی در تمرینات تیم ملی حضور داشته باشم تا نحوه تمرین بازیکنان وعملکرد کی‌روش را ببینم چون او مربی خوبی است و می‌تواند یک الگو برای من و امثال من باشد.

ارزیابی شخصی‌ات از تیم ملی ما برای مسابقات جام ملت‌های آسیا چیست؟ آیا می‌توانیم موفق باشیم یا خیر؟

مردم از تیم ملی ما انتظار دارند و این یک موضوع کاملا طبیعی است.تیم ملی ما سال‌هاست قهرمان جام ملت‌های آسیا نشده و همه دوست داریم این تیم قهرمان شود. من امیدوارم ملی‌پوشان طوری عمل کنند که مردم به آرزوی چندین و چند ساله خود برسند.

حتما شنیدی که برخی‌ها عنوان کردند سرمربی آینده بارسلونا با سرمربی سابق رئال مادرید دیدار داشته است.

بله دیدم ولی اینها کری‌ها و شوخی‌هایی است که معمولا در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

به عنوان سوال آخر نظرت درباره الحاجی گرو چیست؟

حقیقتا نمی‌خواستم در مورد بازیکن یا شخص خاصی حرف بزنم ولی اعتقادم این است که بازیکنان خارجی باید یک سر و گردن از بازیکنان داخلی ما بهتر باشند. چون باشگاه‌ها برای بازیکنانی که جذب می‌کنند هزینه پرداخت می‌کنند و پول هنگفتی می‌پردازند. به نظر من گرو یک بازیکن معمولی است که در شرایط فعلی نمی‌تواند گرهی برای استقلال باز کند. حقیقتا خیلی به عملکرد این بازیکن خوشبین نیستم و معتقدم باید استقلال دنبال بازیکنی باشد که گره کارش را باز کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.