۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 624493

بررسی بازار مسکن حاکی از آن است که یک واحد مسکونی ۹۰ متری در قیطریه به قیمت ۱.۵ میلیارد تومان و آپارتمان ۴۲ متری در تهرانپارس به قیمت ۲۶۰ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت روز مسکن ۹۷/۰۷/۲۱

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در کن یک واحد مسکونی ۱۰۸ مترمربعی ۴۱ ساله با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان معامله شده است. یک واحد مسکونی ۱۷ ساله با مساحت ۶۸ متر واقع در فردوس به قیمت ۶۲۵ میلیون تومان، آپارتمان ۴۲ متری با عمر ۲۲ سال در تهرانپارس به قیمت ۲۶۰ میلیون تومان و واحد ۳۳ متری در هاشمی به قیمت ۱۷۰ میلیون تومان فروخته شده است.

در منطقه ۲ محله آلستوم یک مترمربع واحد مسکونی یک ساله با مساحت ۱۱۵ متر ۱۱ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده؛ یعنی مجموعا خریدار برای این واحد یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان پرداخت کرده است. یک واحد مسکونی ۴۰ ساله با مساحت ۱۰۲ متر واقع در خیابان ایرانشهر به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان و در مجیدیه یک واحد نوساز ۱۱۶ متر به یک میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان معامله شده است.

همچنین در آگاهی یک دستگاه آپارتمان ۸۵ متری نوساز به قیمت ۴۵۳ میلیون تومان فروخته شده است.

در خیابان قائم مقام یک واحد مسکونی ۱۰۶ متری با عمر نیم قرن به قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان یعنی به ازای هر مترمربع حدود ۱۰ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان معامله شده است.

یک دستگاه آپارتمان ۹۰ متری ۱۶ ساله در قیطریه نیز به قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به خریدار فروخته شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • .علی ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    0 0
    مردم را ناامید کردن قیمت مسکن را هرروز میبرند بالا